Gå til innhold

Ville du (dere) kjøpt et hus til 6-7 mill??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 30 min fra by.

På landet.

4 soverom

Ganske nytt

Anonymous poster hash: 49d3c...b91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Men nå har vi jobbmuligheter og trives veldig godt her vi bor og får et fint hus fra 2,3 og oppover.

Anonymous poster hash: 58c71...ba5

Skrevet

Det er 30 min fra by.

På landet.

4 soverom

Ganske nytt

Rennesøy?

Hadde jeg hatt råd, ville jeg absolutt vurdert det:)! Kan få MYE mer for pengene utenfor byen! Ville ha kjøpt i et byggefelt da, hadde ikke orket tanken på å bodd helt isolert.

Anonymous poster hash: 8d01f...bcb

Skrevet

Nei, ikke med den økonomien vi har i dag.

Hadde vi solgt det vi har i dag ville vi hatt litt over 1 mill i egenkapital og måtte lånt resten, så mye vil jeg ikke ha i boliglån.

Anonymous poster hash: 46555...083

Skrevet

Vi har et hus til ca 11,5 mill nå, så: ja, det er ikke umulig at vi ville gjort det om det var det riktige huset.

Anonymous poster hash: 5642e...0bb

Skrevet

Ville primært ikke bodd på landet.

Men ifht summen kunne jeg glatt gjort det om jeg slapp å leve på luftsuppe og venteboller av den grunn.

Skrevet

Takk for svar

Er så usikker

Vi har 2,5 mill i egenkapital

Skrevet

Vi har gjort det. 20 min utenfor Oslo da, men da på "landet".

Skrevet

Kommer helt an på økonomien deres det da. Men jeg er nok der at jeg heller vil ha rekkehus i byen, enn hus på landet. Så jeg hadde nok ikke gjort det. Nå har ikke jeg økonomi til det heller da. Men jeg har valgt rekkehus i byen, kunne fått enebolig 20-30 min unna, mer på landet. Men er ikke aktuelt.

Anonymous poster hash: f31cf...302
Skrevet

Vist økonomien var der, huset var fint og området d jeg lette etter hadde jeg fint gjordt d.

Vet ikke åssen du bor nå, men vi flyttet ut av byen og på "landet" (bor på felt, men i en liten bygd). Husa her koster rundt 5-6,5 mil nå (vi kjøpte for noen år siden) Har aldri angret på valget vårt. Når man får barn driver man jo ikke å henger i byen lenger, så har ikke d samme behovet for å bo så nærme en storby (er bare 20 min å kjøre om behovet skulle melde seg) Mannen og jeg fleiper med at når vi blir 60 skal vi flytte i leilighet i byen igjen:)

Her har vi alt vi trenger, naboer som stiller opp, en liten skole og barna kan løpe i "gata" fra de er 5 for alle kjenner alle.

Anonymous poster hash: 399ce...1e7
Skrevet

nei

Anonymous poster hash: b597e...7e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...