Gå til innhold

Hva irriterer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min liste i farten:

- Popcornrester setter seg mellom tennene, umulig å få ut!

- Folk som tar to parkeringsplasser på en stappfull parkeringsplass

- At mannen hiver sokkene til vask i en ball

- Akkurat nå at bikkja skifter til vinterpels, MYE hår!

- At jeg ALLTID velger feil kø i butikk uansett om den var kortest eller lengst

- At det er 30 meter til carporten der bilen står, det PISSREGNER som det aldri har gjort før

- At jeg tydeligvis ikke klarer å ta vare på orkidèer (4 av 5 er døde)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg er blitt konstant tett i det ene neseboret de siste dagene. Hadde det veksla eller vært i kombinasjon med forkjølelse, men nei, det er nok bare å skrive det på irriterende gravid-bivirkninger. 

Ellers er jeg nokså uirritert for tiden tror jeg. 

Skrevet

SVIGERMOR!!!

Anonymous poster hash: ea44e...563

Skrevet

For øyeblikket er det ganske mye som irriterer meg. Er gravid og det skal fint lite Til...

Anonymous poster hash: 0b1aa...537

Skrevet

Irriterer meg grenseløst at jeg er avhengig av nesespray å ikke klarer å slutte.

Irriterer meg veldig går du går på standup show å det alltid må begynne 10 minutter etter det egentlig skulle begynt.

Reklame på tv!

Skrevet

Når noen skriver: #denfølelsen#

Når noen legger ut bilde av ungen sin og skriver noe så kjedelig og mainstream som: Verdens vakreste❤️

Skrevet

Når unger på besøk plager katten og ikke gir seg selv etter fire beskjeder om å kutte ut.

Når barn sier "Men det var ikke jeg som fant på det". Som om det hjelper når de vet at de ikke får lov.

Når folk skriver på FB "Har spist deilig lunch, nå skal jeg trene" og følger opp med "deilig sliten nå, tar meg en banan etter trening"

Folk som kjører saktere enn fartsgrensen.

Damer (det er nesten alltid damer) som sier "Det er det samme for meg" når det helt tydelig ikke er det samme for dem.

Skrevet

Det med sokkene du skriver har plaga meg i alle år. Nå vasker jeg de i ballform, tørker de i ballform og legger de i skapet i ballform.

Akkurat i disse dager irriterer jeg meg over gammel neglelakk på tærne, men er så tiltaksløs at jeg enda ikke har gjort noe med det.

Irriterer meg også over mannens manglende evner til å holde brødsmulene på benken. Skjønner virkelig ikke hvordan han får det til. Tror jeg måtte tatt en neve og kastet på gulvet for å få samme resultat.

Skrevet

Folk som skryter av hvor utviklende det er å " bevege seg utenfor komfortsonen"

Anonymous poster hash: d6e09...7e8

Skrevet

Her hjemme har jeg en ting som irriterer meg, å det ene er at ingen andre enn meg ser at søpla er full. Mannen bare fortsetter å kaste søppel til tross for at det havner bak søppelbøtta og jeg hver eneste gang må ligge på kne inni skapet og hente fram overskuddet. Jeg har innstendig bedt om at han kan være så snill å ta posen ut av bøtta, knyte fore og om så, bare sette posen på gulvet foran kjøkkenbenken så kan jeg ta den ut. Men nei, han er ellers både huslig og hjelpsom men han påstår at han ikke legger merke til at det er fullt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...