Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Har nesten 45000 kr tilsammen på alle kontoene. Er stolt. Hva har dere? Anonymous poster hash: 8319b...ebd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Mer enn oss, som lever litt på kreditt før neste lønn. Mannen går på aap og jeg har 80% mammaperm nå da... Anonymous poster hash: b780c...056
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Akkurat nå har jeg nesten 200 000 på alle kontoer til sammen, som bare er 'mine' penger. Så har jeg og manne noen felleskontoer med betydelig mer penger. Anonymous poster hash: 870ad...b70
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 Det kommer helt Ann på hvor gammel du er, om dette er ditt alene eller sammen med mannen, hva dere tjener, hvor mye gjeld dere har og hvor mye dere eier. Anonymous poster hash: e06b2...7ea
Serepta Skrevet 25. oktober 2014 #5 Skrevet 25. oktober 2014 Det spiller vel ingen rolle hvor mye andre har. Det viktigste er at dere har en buffer som dere kan støtte dere til om det kniper. Og veldig mange har ikke buffer i det hele tatt, så da er 45 K bra.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #6 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har 80 000. Mannen er i minus (kredittkortgjeld) Han sløser sånn at jeg tør ikke bruke penger. Føler jeg må ha en buffer pga han. Anonymous poster hash: d15c9...a2e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #7 Skrevet 25. oktober 2014 Er alene med barn. Tjener ikke veldig bra. Er stolt over hva jeg har klart. Godt med trygghet. Anonymous poster hash: 8319b...ebd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #8 Skrevet 25. oktober 2014 Er alene med barn. Tjener ikke veldig bra. Er stolt over hva jeg har klart. Godt med trygghet. Anonymous poster hash: 8319b...ebd Men da skal du være fornøyd 😃 ikke sammenligne deg med andre 😀 Anonymous poster hash: e06b2...7ea
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #9 Skrevet 25. oktober 2014 Det er veldig bra. Jeg har 700.000 mannen min har 35.000. Anonymous poster hash: 45b89...596
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #10 Skrevet 25. oktober 2014 Det er bra Jeg har 215 000, er fornøyd med det. Har spart i noen år og er student. Anonymous poster hash: 3d519...2f3
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #11 Skrevet 25. oktober 2014 Veldig bra!Jeg har ingenting... Anonymous poster hash: f621a...e76
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #12 Skrevet 25. oktober 2014 Dere som har 200.000 og 700.000 er det arv eller? Hvordan har dere klart å legge opp så mye penger? Anonymous poster hash: 8319b...ebd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #13 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har rundt 400 000. Ingen arv. Driver eget firma og har jobbet som et helvete i 10 år. Har også en del plassert i eiendom. Anonymous poster hash: 288ce...0b0
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #14 Skrevet 25. oktober 2014 Dere som har 200.000 og 700.000 er det arv eller? Hvordan har dere klart å legge opp så mye penger? Anonymous poster hash: 8319b...ebd Jeg er hun som skrev at jeg har ca 200 000 på konto nå. Jeg har verken arvet noe eller tjener spesielt godt (har en årslønn på skarve 360 000 kr i året). Det kommer rett og slett av følgende: 1) jeg har et par kontoer jeg har hatt fast trekk til i mange år, totalt fast trekk er 2500 kr. Jeg ville selvsagt hatt flere penger hadde det ikke vært for at jeg innimellom har brukt av disse pengene. 2) det har samlet seg spesielt mye penger på lønnskontoen i det siste fordi jeg var ekstremt dårlig da jeg gikk gravid nylig, og derav hadde nærmest ikke-eksisterende forbruk. Jeg dro på jobb og brukte resten av dagen i senga eller på sofaen hjemme. Dermed står det nesten 80 000 kr på kontoen bare som følge av dette. Kjekt, siden jeg skal ha ganske lang ulønnet permisjon etter endt svangerskapspermisjon. Anonymous poster hash: 870ad...b70
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #15 Skrevet 25. oktober 2014 Dere som har 200.000 og 700.000 er det arv eller? Hvordan har dere klart å legge opp så mye penger? Anonymous poster hash: 8319b...ebd Jeg med 215 000 her... Jeg har spart en stund, ingen arv. Ble uplanlagt gravid og innså at hvis jeg skulle ha råd til å ta all den utdanninga jeg ønsker uten å jobbe livet av meg, så var alternativet å spare, eller nøye seg med bachelor. Så begynte å spare da jeg ble gravid, og fortsatte ut hele bacheloren. Har satt av alt av skattepenger, pengegaver til bursdag, ekstra stipend i januar og august, jobbet masse om sommeren i tillegg til en fast sum hver måned. Vi lever økonomisk, men lider ingen nød. Reiser på ferier og har to biler, eier bolig osv. Men flinke til å følge budsjettet. Dette ser jeg på som en viktig investering i min framtid. Bedre lønn, arbeidstider og jobbmuligheter blir forhåpentligvis belønningen til slutt Anonymous poster hash: 3d519...2f3
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #16 Skrevet 25. oktober 2014 Dere som har 200.000 og 700.000 er det arv eller? Hvordan har dere klart å legge opp så mye penger? Anonymous poster hash: 8319b...ebd Jeg er hun som skrev at jeg har ca 200 000 på konto nå. Jeg har verken arvet noe eller tjener spesielt godt (har en årslønn på skarve 360 000 kr i året). Det kommer rett og slett av følgende: 1) jeg har et par kontoer jeg har hatt fast trekk til i mange år, totalt fast trekk er 2500 kr. Jeg ville selvsagt hatt flere penger hadde det ikke vært for at jeg innimellom har brukt av disse pengene. 2) det har samlet seg spesielt mye penger på lønnskontoen i det siste fordi jeg var ekstremt dårlig da jeg gikk gravid nylig, og derav hadde nærmest ikke-eksisterende forbruk. Jeg dro på jobb og brukte resten av dagen i senga eller på sofaen hjemme. Dermed står det nesten 80 000 kr på kontoen bare som følge av dette. Kjekt, siden jeg skal ha ganske lang ulønnet permisjon etter endt svangerskapspermisjon. Anonymous poster hash: 870ad...b70 Så flink du har vært. Anonymous poster hash: 8319b...ebd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #17 Skrevet 25. oktober 2014 Dere som har 200.000 og 700.000 er det arv eller? Hvordan har dere klart å legge opp så mye penger? Anonymous poster hash: 8319b...ebd Jeg er hun som skrev at jeg har ca 200 000 på konto nå. Jeg har verken arvet noe eller tjener spesielt godt (har en årslønn på skarve 360 000 kr i året). Det kommer rett og slett av følgende: 1) jeg har et par kontoer jeg har hatt fast trekk til i mange år, totalt fast trekk er 2500 kr. Jeg ville selvsagt hatt flere penger hadde det ikke vært for at jeg innimellom har brukt av disse pengene. 2) det har samlet seg spesielt mye penger på lønnskontoen i det siste fordi jeg var ekstremt dårlig da jeg gikk gravid nylig, og derav hadde nærmest ikke-eksisterende forbruk. Jeg dro på jobb og brukte resten av dagen i senga eller på sofaen hjemme. Dermed står det nesten 80 000 kr på kontoen bare som følge av dette. Kjekt, siden jeg skal ha ganske lang ulønnet permisjon etter endt svangerskapspermisjon. Anonymous poster hash: 870ad...b70 Så flink du har vært. Anonymous poster hash: 8319b...ebd Takk for det. Veldig fint nå, selv om det var litt ufrivillig også. ☺️ Jeg var så dårlig og spydde så mye at jeg veide mindre etter jeg hadde født enn jeg gjorde før jeg ble gravid, på tross av at magen vokste. Anonymous poster hash: 870ad...b70
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #18 Skrevet 25. oktober 2014 Dere som har 200.000 og 700.000 er det arv eller? Hvordan har dere klart å legge opp så mye penger? Anonymous poster hash: 8319b...ebd Jeg er hun som skrev at jeg har ca 200 000 på konto nå. Jeg har verken arvet noe eller tjener spesielt godt (har en årslønn på skarve 360 000 kr i året). Det kommer rett og slett av følgende: 1) jeg har et par kontoer jeg har hatt fast trekk til i mange år, totalt fast trekk er 2500 kr. Jeg ville selvsagt hatt flere penger hadde det ikke vært for at jeg innimellom har brukt av disse pengene. 2) det har samlet seg spesielt mye penger på lønnskontoen i det siste fordi jeg var ekstremt dårlig da jeg gikk gravid nylig, og derav hadde nærmest ikke-eksisterende forbruk. Jeg dro på jobb og brukte resten av dagen i senga eller på sofaen hjemme. Dermed står det nesten 80 000 kr på kontoen bare som følge av dette. Kjekt, siden jeg skal ha ganske lang ulønnet permisjon etter endt svangerskapspermisjon. Anonymous poster hash: 870ad...b70 Så flink du har vært. Anonymous poster hash: 8319b...ebd Takk for det. Veldig fint nå, selv om det var litt ufrivillig også. ☺️ Jeg var så dårlig og spydde så mye at jeg veide mindre etter jeg hadde født enn jeg gjorde før jeg ble gravid, på tross av at magen vokste. Anonymous poster hash: 870ad...b70 Skjønner den, ikke kjekt når formen er sånn. Selv har jeg ikke vært dårlig i de ta svangerskapene mine. Godt med trygghet i penger. Anonymous poster hash: 8319b...ebd
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #19 Skrevet 26. oktober 2014 Dere som har 200.000 og 700.000 er det arv eller? Hvordan har dere klart å legge opp så mye penger? Anonymous poster hash: 8319b...ebd Jeg er hun som skrev at jeg har ca 200 000 på konto nå. Jeg har verken arvet noe eller tjener spesielt godt (har en årslønn på skarve 360 000 kr i året). Det kommer rett og slett av følgende:1) jeg har et par kontoer jeg har hatt fast trekk til i mange år, totalt fast trekk er 2500 kr. Jeg ville selvsagt hatt flere penger hadde det ikke vært for at jeg innimellom har brukt av disse pengene. 2) det har samlet seg spesielt mye penger på lønnskontoen i det siste fordi jeg var ekstremt dårlig da jeg gikk gravid nylig, og derav hadde nærmest ikke-eksisterende forbruk. Jeg dro på jobb og brukte resten av dagen i senga eller på sofaen hjemme. Dermed står det nesten 80 000 kr på kontoen bare som følge av dette. Kjekt, siden jeg skal ha ganske lang ulønnet permisjon etter endt svangerskapspermisjon. Anonymous poster hash: 870ad...b70 Så flink du har vært. Anonymous poster hash: 8319b...ebd Takk for det. Veldig fint nå, selv om det var litt ufrivillig også. ☺️ Jeg var så dårlig og spydde så mye at jeg veide mindre etter jeg hadde født enn jeg gjorde før jeg ble gravid, på tross av at magen vokste. Anonymous poster hash: 870ad...b70 Skjønner den, ikke kjekt når formen er sånn. Selv har jeg ikke vært dårlig i de ta svangerskapene mine. Godt med trygghet i penger. Anonymous poster hash: 8319b...ebd Og for øvrig synes jeg din prestasjon er bedre enn min, når jeg nå leser at du er alene med to barn. :imponert: JEG har en mann som tjener bra, og på det tidspunktet ikke noen barn å betale for... Anonymous poster hash: 870ad...b70
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #20 Skrevet 26. oktober 2014 Dere som har 200.000 og 700.000 er det arv eller? Hvordan har dere klart å legge opp så mye penger? Anonymous poster hash: 8319b...ebd Jeg er hun som skrev at jeg har ca 200 000 på konto nå. Jeg har verken arvet noe eller tjener spesielt godt (har en årslønn på skarve 360 000 kr i året). Det kommer rett og slett av følgende:1) jeg har et par kontoer jeg har hatt fast trekk til i mange år, totalt fast trekk er 2500 kr. Jeg ville selvsagt hatt flere penger hadde det ikke vært for at jeg innimellom har brukt av disse pengene. 2) det har samlet seg spesielt mye penger på lønnskontoen i det siste fordi jeg var ekstremt dårlig da jeg gikk gravid nylig, og derav hadde nærmest ikke-eksisterende forbruk. Jeg dro på jobb og brukte resten av dagen i senga eller på sofaen hjemme. Dermed står det nesten 80 000 kr på kontoen bare som følge av dette. Kjekt, siden jeg skal ha ganske lang ulønnet permisjon etter endt svangerskapspermisjon. Anonymous poster hash: 870ad...b70 Så flink du har vært. Anonymous poster hash: 8319b...ebd Takk for det. Veldig fint nå, selv om det var litt ufrivillig også. ☺️ Jeg var så dårlig og spydde så mye at jeg veide mindre etter jeg hadde født enn jeg gjorde før jeg ble gravid, på tross av at magen vokste. Anonymous poster hash: 870ad...b70 Skjønner den, ikke kjekt når formen er sånn. Selv har jeg ikke vært dårlig i de ta svangerskapene mine. Godt med trygghet i penger. Anonymous poster hash: 8319b...ebd Og for øvrig synes jeg din prestasjon er bedre enn min, når jeg nå leser at du er alene med to barn. :imponert: JEG har en mann som tjener bra, og på det tidspunktet ikke noen barn å betale for... Anonymous poster hash: 870ad...b70 Vet ikke hvor 'to' kom fra... 😄 Anonymous poster hash: 870ad...b70
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #21 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har ca. 160 000,-. Samboer over 600 000,- Anonymous poster hash: 08a01...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå