Gå til innhold

Jeg og mannen snakker ikke samme språk for tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns at å leie en tomannsbolig på dette tidspunktet i livet er helt greit. Da vi nylig er blitt kvitt hans gamle gjeld, jeg er student, vi har et barn med spesielle behov og vi har et annet som snart begynner i 1.klasse. Å eie et eget hus er alt som står i hodet på han, selvom opppussingsprosjekt er det eneste vi har råd til. Jeg hverken evner eller orker å hjelpe han med opppussing. Det er masse å følge opp med barna, spesielt datteren. Og jeg vil at ting skal bli mer stabilt før vi kjøper hus. Men det føles ut som han holder pusten frem til vi har skrevet under en eller annen kontrakt.

Er jeg vanskelig eller fornuftig her?

Anonymous poster hash: c47a9...047

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å si for oss som ikke kjenner deres situasjon,men generelt vil jeg sitat det er bedre å eie enn å leie - både økonomisk og forutsigbarhet for din eldste som begynner på skolen. Da er det greit å ha funnet skolekretsen, og ikke være usikker på om man må flytte etter 3 mnd til en hver tid...

Anonymous poster hash: dd2b6...2e1

Skrevet

Hvis dere har et stabilt leieforhold så hadde jeg nok blitt der jeg var til ferdig studert. Det er min plan. Nå eier vi vår lille leilighet, men har verken tid eller ork til å starte med noe oppussing av hus nå som jeg studerer 100% og jobber 20%. Er sliten og har mer enn nok med å holde hodet over vann ift. barna, skole, jobb osv. Blir et oppussingsobjekt på oss om 2+ år også ;)

Anonymous poster hash: 5df92...6ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...