Jordbæråker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Hei. Dette er kanskje feil plass å spørre om slikt. Men av erfaring vet jeg at dere damer har utrolig mange gode råd på lager! Saken er den at jeg har fått utrolig gule tenner etter å nærmest ha levd på kaffe de siste årene. Har også både røyket og snuset i mange år. Skal også sies at jeg er likbleik! Noe som frammhever de gule tennenne enda mer! Har en hudsykdom som gjør at jeg er veldig utsatt for hudkreft. Så jeg må rett og slett holde meg unna alt av sol og solarium. Har undersøkt en del "standare" tannbleikinger som er på markedet. Men de virker rett og slett for svake for mine tenner. Noen som har erfaringer med tannbleiking som funker? Jeg vet at tannleger og hudkliniker tilbyr effektiv bleiking. Men jeg har rett og slett ikke råd til det!
Brennheite Badeand Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Jepp det er dyrt men tannlegebleking er det eneste som funker.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Smilelab fåes kjøpt hos Vita! Kjempe gode, kan taes overalt pg evt vær dag en periode for raskere hvitere tenner! Anonymous poster hash: 47d7f...703
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg var til tannlegen å støpte en form. Fikk med to tuber bleking jeg skulle ha på om natta i fem til sju dager. Kritt hvitt smil. Nå kjøper jeg bleketuber til tannlegen for 800 når de blir gule igjen. Betalte 3000. Men veldig verdt det. Har lenge av tubene. Anonymous poster hash: bf27a...2e8
Jordbæråker Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2014 Hmm. Kanskje jeg skal prøve det da! var ikke klar over at det var mulig
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Hahaha, var nettopp en reklame på TV2 om dette akkurat nå! Der solgte de et sånn tannbleking kit som innehold skinne, blekningsmiddel og lys til den Mette sum av 499,-! Og tennene til i reklamen var ikke bare kritthvitr, de var nesten neonblå, Sååå hvite ble de Anonymous poster hash: 340fb...5c9
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Hahaha, var nettopp en reklame på TV2 om dette akkurat nå! Der solgte de et sånn tannbleking kit som innehold skinne, blekningsmiddel og lys til den Mette sum av 499,-! Og tennene til i reklamen var ikke bare kritthvitr, de var nesten neonblå, Sååå hvite ble de Anonymous poster hash: 340fb...5c9 Dette må jo gå utover emaljen? Forstår ikke at dere tør. Forstår det om man har gule tenner og det er et problem i hverdagen, men når helt vanlige folk med normale tenner bleker de, da tenker jeg at de ikke helt vet hvilken skade de gjør. Anonymous poster hash: 54f98...d42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå