Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Har en sønn som bor hos faren. Og uansett hva faren gjør forsvarer han han. Blir så skuffet, lei meg og sint. Anonymous poster hash: 76515...72d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Du blir skuffet og lei deg over at sønnen din forsvarer pappa'n sin? Du vet vel at barn er lojale til døden ovenfor foreldrene sine? Hva er det far gjør som er så galt da? Anonymous poster hash: 2f7da...e70
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Du hater at barnet ditt har et kjempe godt forhold til pappaen sin? Antar at det er en grunn til at han ikke bor hos deg.... du er rett og slett sjalu, og det er jo greit. Men kanskje du skal ta en titt på deg selv og gjøre noe slik at barnet ditt får et bedre forhold til deg også? Anonymous poster hash: 85f9f...5a8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 Ja, foreldre. Jeg er moren hans. Dessverre det er mye. Legger til at vi dessverre ikke er venner. Faren Er ekstremt dårlig i å informere om viktige ting f.eks. Anonymous poster hash: 76515...72d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #5 Skrevet 25. oktober 2014 Ja, foreldre. Jeg er moren hans. Dessverre det er mye. Legger til at vi dessverre ikke er venner. Faren Er ekstremt dårlig i å informere om viktige ting f.eks. Anonymous poster hash: 76515...72d Men det skal vel ikke barnet involveres i? Anonymous poster hash: 2f7da...e70
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #6 Skrevet 25. oktober 2014 Dømmes jeg fordi jeg er mor og ikke han bor hos meg? Ja, jeg er sjalu og hater det. Etter brudd har jeg prøvd så godt jeg kan å gjøre det. Ex fikk dame før slutt og har vært skikkelig stygg og egoistisk ved deling. Og allikevel er det sånn. Hva gjør jeg galt? Er så lei meg. Anonymous poster hash: 76515...72d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #7 Skrevet 25. oktober 2014 Dømmes jeg fordi jeg er mor og ikke han bor hos meg? Ja, jeg er sjalu og hater det. Etter brudd har jeg prøvd så godt jeg kan å gjøre det. Ex fikk dame før slutt og har vært skikkelig stygg og egoistisk ved deling. Og allikevel er det sånn. Hva gjør jeg galt? Er så lei meg. Anonymous poster hash: 76515...72d Det er klart barnet er mer knyttet til den eller de det ser daglig! Det forstår du vel.... ettersom du sier at han "bor hos faren" antar jeg at du kun har barnet annenhver helg eller noe slikt? Du er jo litt rar hvis du tror at barnet vil ha et like godt forhold til deg som far da.... far er der hver dag, og det er ikke du. Dermed blir far viktigere for han og han er mer lojal og knyttet til han. Slik vil det være. Anonymous poster hash: 85f9f...5a8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #8 Skrevet 25. oktober 2014 Gir snart opp å prøve å være mor. Grusom følelse. Så kan han bare være hos faren. Anonymous poster hash: 76515...72d
Superdolly Skrevet 25. oktober 2014 #9 Skrevet 25. oktober 2014 Dømmes jeg fordi jeg er mor og ikke han bor hos meg? Ja, jeg er sjalu og hater det. Etter brudd har jeg prøvd så godt jeg kan å gjøre det. Ex fikk dame før slutt og har vært skikkelig stygg og egoistisk ved deling. Og allikevel er det sånn. Hva gjør jeg galt? Er så lei meg. Anonymous poster hash: 76515...72d Nei, du dømmes fordi du sier at du hater at sønnene din forsvarer faren sin. For det første: Barn er lojale mot foreldrene sine. BEGGE foreldrene. For det andre tenker jeg at når du sier at sønnen din forsvarer faren sin, da er det noe han må forsvare faren mot. Snakker du nedsettende om faren til gutten?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #10 Skrevet 25. oktober 2014 Gir snart opp å prøve å være mor. Grusom følelse. Så kan han bare være hos faren. Anonymous poster hash: 76515...72d Når du sier ting som dette, så tenker jeg det var en klok avgjørelse at barnet bor hos far og jeg tenker at det kanskje også er god grunn til det. Du fremstår veldig egosentrisk og lite omsorgsfull når du sier at du vil dra fra barnet ditt på den måten. Anonymous poster hash: 85f9f...5a8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #11 Skrevet 25. oktober 2014 At barnet ikke bor hos meg er grusomt. Og jeg hater situasjonen. Føler jeg har mistet han. Og med å bli ekskludert for all info og diverse. Og her så blir det Jeg som blir fæl og bra at han ikke bor hos meg. Føler meg maktesløs i situasjonen og vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: 76515...72d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #12 Skrevet 25. oktober 2014 At barnet ikke bor hos meg er grusomt. Og jeg hater situasjonen. Føler jeg har mistet han. Og med å bli ekskludert for all info og diverse. Og her så blir det Jeg som blir fæl og bra at han ikke bor hos meg. Føler meg maktesløs i situasjonen og vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: 76515...72d Du må rett og slett bli litt voksen og glede deg over at barnet ditt har et så godt forhold til sin far. Også må du være en god mor når barnet først er hos deg, og støtte han i det forholdet han har til faren sin. Du må slutte å tenke på deg selv og begynne å tenke mer på ungen som tydeligvis har det bra der det er. Husk at det finnes veldig mange pappaer der ute som også bare har "besøk" av barna sine, og de takler det de fordi de må det. Du er ikke i en unik situasjon. Anonymous poster hash: 85f9f...5a8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #13 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg spør igjen - hva er det som skjer når gutten føler han må forsvare faren sin? Snakker du stygt om far så sønnen din hører det? Anonymous poster hash: 2f7da...e70
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #14 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg snakker ikke stygt om han sånn. Sier bare at faren ikke har informert om sånn og sånn. Anonymous poster hash: 76515...72d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #15 Skrevet 25. oktober 2014 Understreker at dette ikke er en barneskole/bhg gutt. Anonymous poster hash: 76515...72d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #16 Skrevet 25. oktober 2014 Du blir skuffet og lei deg over at sønnen din forsvarer pappa'n sin? Du vet vel at barn er lojale til døden ovenfor foreldrene sine? Hva er det far gjør som er så galt da? Anonymous poster hash: 2f7da...e70 Hvor har du dette fra? Jeg er ikke barn lengre, men jeg er i hvert fall ikke dø. Jeg misliker min far sterkt, og lojaliteten til ham er ikke engang overfladisk. Jeg vil ham ingenting vondt, men skulle det skje noe, ville jeg ikke backet opp med mindre jeg faktisk syntes det var rett, f.eks ved en dom. Ellers synes jeg det er veldig flott at din sønn støtter sin far. Det er bra for barnet å ha en rollemodell i en forelder, for selvfølelse, mestringsfølelse og selvtillit. Anonymous poster hash: 037f0...737
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #17 Skrevet 25. oktober 2014 Føler at alt som har skjedd har gjort meg til en bitter, trist og tro på meg selv. Mor og voksen eller ikke takler dette utrolig dårlig. Anonymous poster hash: 76515...72d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #18 Skrevet 25. oktober 2014 Understreker at dette ikke er en barneskole/bhg gutt. Anonymous poster hash: 76515...72d Hva slags beskjeder er det da far må viderebringe til deg som ikke sønnen din kan informere om selv? Anonymous poster hash: 2c740...da4
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #19 Skrevet 25. oktober 2014 Mye en gutt i den alderen ikke tenker på. Og det hadde vært så enkelt å meldt eller ringt om det. Men han gjør det bare for å provosere. Anonymous poster hash: 76515...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå