Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Endelig noen som sier høyt det jeg alltid har tenkt.. http://www.nrk.no/ytring/feit.-ikke-gravid.-1.12005194 Anonymous poster hash: 05ed6...656
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Det er noe av det mest fjollete blogginnlegg jeg har lest! Anonymous poster hash: 5e60d...c5c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Uenig med blogger. Det er slitsomt å være gravid, at blogger velger å gjøre det synonymt med å være svak, synes jeg er trist! Anonymous poster hash: c2a2f...892
Stripete genser Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg reiser meg alltid for høygravide eller de som tydelig har kommet langt på vei. Må mennesker være syke for at man viser hensyn eller normal folkeskikk?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Sånne mennesker skulle vært beskyttet mot seg selv. At man klarer å komme seg bort til bussen har kanskje brukt opp alle kreftene man har, eller man har allerede bikket smerteterskelen for lengst. Jeg er mye mer aktivt enn gjennomsnittsmammaen. Jeg jogger 40-50 minutter 4-5 dager i uken og trener styrke i ca 40 min etterpå ca 3 av disse dagene. I tillegg går vi mye i fjellet osv. Jeg er generelt en person som er opptatt av å holde meg i god fysisk form og være aktiv. Likevel var jeg knapt i stand til å gå, og andre mindre stå i ro rett opp og ned, mot slutten av svangerskapene mine. Jeg hadde skikkelig bekkenlåsning der bekkenet låste seg slik at jeg fikk opp mot 5-6 cm forskjell i lengde på beina mine. Jeg kunne gå ca 100-200 meter, og så måtte jeg hvile før jeg kunne gå videre. Kjipt, men sånn var det. Anonymous poster hash: de544...a39
**venter** Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg hadde bekkenløsning fra uke 12, og ikke en gang reise noen seg for meg på toget. Hverken med bekkenbelte, krykker eller smerter påsmurt ansiktet. Jeg ble sykemeldt da jeg ikke klarte å komme meg til jobb lengre, dessverre. Tror samfunnet hadde tjent på å behandle gravide bedre. Ikke alle er supergravide, og det er slettes ikke noe man velger selv!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 For et motbydelig blogginnlegg! Jeg har problemer med å holde balansen på bybanen selv når jeg ikke er gravid(og nei, jeg er ikke syk), så de gangene jeg er gravid vil jeg gjerne sitte. Tenk om jeg skulle falle og skade barnet i magen ?! Jeg røyser meg alltid for gravide og eldre, blir svært provosert når jeg ser andre som ikke gjør det. (Når jeg selv står) det vitner om egoisme og dårlig holdninger! Anonymous poster hash: 62551...179
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg forstod ikke helt. Er det ei feit dame som mener at hun har like stor rett til å få seg en sitteplass som ei gravid dame? ...hvis du er så feit at du blir irritert på ei gravid dame får sitte og ikke du, da bør du vel slanke deg. Jeg blir flau på hennes vegne. Anonymous poster hash: a9759...520
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #9 Skrevet 26. oktober 2014 Det innlegget var så dumt at jeg ikke orket å lese hele. Mulig det var ment å være morsomt eller sarkastisk, men det tok jeg i såfall ikke. Det er jo bare en masse ord i stedet for den evinnelige "graviditet er ingen sykdom"-frasen. Alderdom er heller ingen sykdom, men det kan føre med seg en god del sykdommer og andre tilstander som gjør at du kan ha god nytte av en sitteplass. Anonymous poster hash: c28e6...4da
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 26. oktober 2014 #10 Skrevet 26. oktober 2014 Grunnen til at jeg reiser meg for gravide på bussen er ikke så mye fordi det kanskje er tungt for dem å stå, men fordi jeg vet at hvis de står og bussen bråstopper slik at de faller kraftig så kan det gå veldig galt! DERFOR lar jeg gravide få min plass. Nå er jeg gravid selv, så da gir jeg helst ikke fra meg plassen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå