Gå til innhold

Når noen gir blanke i avtaler som alt er lagd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer sin bror og hans barn skulle Være med oss ut i morgen.

I dag fikk min samboer at moren til barnet har tatt med barnet på spontan tur til Sverige.

To barn her som hadde gledet seg til i morgen.

Denne broren til min samboer og dama driver å flytter fra hverandre. Men syns det er så utrolig trist at noen gir blanke i at det alt var en avtale.

Barna het har gått å gledet seg i flere dager. Vi får ikke sett disse ofte pga avstand.

Blir så oppgitt over slikt.

Anonymous poster hash: 3c45a...a88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En avtale ble avlyst. Sånn skjer.....

Anonymous poster hash: f23a3...342

Skrevet

Jeg hater sånn "en avtale er en avtale inntil noe annet dukker opp" -mentalitet. Kjenner mange som er sånn, og jeg klarer ikke lenger å stole på dem.

Skrevet

Slutta å si ting vi ikke er herre over til barna før de faktisk skjer jeg

Skrevet

Enig! Vi satt en lørdag og ventet på gjestene (par med et barn) som skulle komme i 11-tida. Vel, de kom rundt fire, sa ikke ifra om at de ble sene, og da måtte vi jo nesten invitere på middag, som vi skulle spise om ikke lenge. Synes det bør vær unødvendig at vi skal ringe og spørre hvor de blir av. Respektløst...hater å sitt og vente, hva kunne vi vel ikke funnet på de fem timene istedenfor å vente?

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Enig! Vi satt en lørdag og ventet på gjestene (par med et barn) som skulle komme i 11-tida. Vel, de kom rundt fire, sa ikke ifra om at de ble sene, og da måtte vi jo nesten invitere på middag, som vi skulle spise om ikke lenge. Synes det bør vær unødvendig at vi skal ringe og spørre hvor de blir av. Respektløst...hater å sitt og vente, hva kunne vi vel ikke funnet på de fem timene istedenfor å vente?

Jeg ville ringt for å høre med de når de kom jeg. Bare sånn for å vite. Og for å gi de litt dårlig samvittighet.

Hva sa dere da de kom da?

Skrevet

Hater når slikt skjer. Enda verre er det når det er dine nermeste som ikke følger opp avtaler.

En ting er hvordan vi voksne tar det, men når barna blir rammet, så er det enda verre.

Anonymous poster hash: aa6d2...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...