Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 6 mnd. Har virka varmere enn normalt idag, vi har en febermåle smokk men hun brekte seg idag når jeg skulle ta den i munnen hennes. Vært mye trøtt /slapp idag. Kvikna til før leggetid, men sovnet med en gang jeg la henne ned. Spist normalt idag, men mindre fast føde enn vanlig. Går bare og sjekker henne hele tida! Burde hun få paracet når jeg ikke vet hva temperaturen er? Anonymous poster hash: ff730...110
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Det er dumt nok, den eneste tempmåleren vi har. Har målt henne før med den og da gikk det bra. Men ikke idag. Anonymous poster hash: ff730...110
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 Kjøp et vanlig termometer og mål i rumpa. Smokker-, panne- og øremålere måler ikke alltid rett. Vi har et pannetermometer og har testet det og det er stor variasjon i resultatet med få sek mellom, ergo det måler feil. F.eks det kan måle 37,4 og to sek etterpå 38,3. Så måler kun i rumpa. De trenger ikke paracet før feberen er over 39,5 eller før om de er veldig preget, f.eks bare gråter eller bare sover. Min er den som bare sover når han bikker 39. Små barn tåler feber bedre enn voksne. Og nei ikke gi paracet når du ikke vet temperaturen. Og det høres ikke ut som at hun har høy feber. Anonymous poster hash: 4b88a...b37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå