Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Beskriv stilen din:-) Anonymous poster hash: 753fc...ad8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Minimalistisk pluss kanskje. Lyse vegger og tak. Hvit kjøkkeninnredning med grå benkeplate i stein. Grå sofa. Hvite flis på badet og grå på gulvet. Store fargerike bilder på veggene og farger på noen pyntegjenstander. Anonymous poster hash: b6638...c61
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Stilen er slik: arvet, fått i gaver, det mannen fikk av sin mor når han flyttet ut. Pluss et par ting jeg har kostet på meg av det jeg faktisk liker. Anonymous poster hash: 828f3...844
Gjest lillehi Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 Kan vel beskrives som hummer og kanari🙊 veldig lite matcher hverandre, mesteparten er ting jeg har fått av andre når de skulle fornye interiøret sitt😃 men, jeg trives med sånn vi har det, synes det er koselig. Men mange hadde nok fått "angst" da både furumøbler og black design er representert😱😃
Parallellogrammet Skrevet 25. oktober 2014 #5 Skrevet 25. oktober 2014 (endret) gamle mørke antikviteter møter hvitmal landstil med en liten dæsj industrialisme i detaljene. If I love it, I buy it. Endret 25. oktober 2014 av Parallellogrammet
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #6 Skrevet 25. oktober 2014 Eklektisk hjemnekoslig, analt ryddig og unikt😜 Neida, det er bare at stiler og anna design dritt har gått meg hus forbi så derfor finnes det ingen stil. Det er en lett blanding av arva (billige) møbler, Finn kupp ( billige skinnmøbler) og selvfølgelig IKEA, ispedd suvenirer, vaser, memrobilia, Siv malerier, tekstiler fra forskjellige billig butikker og grønne planter. Slengt sammen uten en gjennomtenkt, grundig plan, men hele huset har samme stil da.. De fleste som kommer hit sier det er et fint, koslig og lunt hjem og jeg har enda ikke sett noen som har de samme tingene og stilen som oss.. litt usikker på om det er utelukkende positivt eller negativt, men hjemmet vårt sier mye om beboernes liv. Anonymous poster hash: 49bb1...8a5
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #7 Skrevet 25. oktober 2014 Eklektisk hjemnekoslig, analt ryddig og unikt Neida, det er bare at stiler og anna design dritt har gått meg hus forbi så derfor finnes det ingen stil. Det er en lett blanding av arva (billige) møbler, Finn kupp ( billige skinnmøbler) og selvfølgelig IKEA, ispedd suvenirer, vaser, memrobilia, Siv malerier, tekstiler fra forskjellige billig butikker og grønne planter. Slengt sammen uten en gjennomtenkt, grundig plan, men hele huset har samme stil da.. De fleste som kommer hit sier det er et fint, koslig og lunt hjem og jeg har enda ikke sett noen som har de samme tingene og stilen som oss.. litt usikker på om det er utelukkende positivt eller negativt, men hjemmet vårt sier mye om beboernes liv. Anonymous poster hash: 49bb1...8a5 ANALT ryddig og unikt?? Hahaha, ler meg ihjel her!! Håper det var autocorrect Anonymous poster hash: 76a98...4fc
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #8 Skrevet 25. oktober 2014 Fargerikt, asiatisk møter 70 talls... Haha ;-p Anonymous poster hash: 76a98...4fc
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #9 Skrevet 25. oktober 2014 Alt av møbler er svart. Vegger ol hvit😊 fargerike maleri på veggene. Pynt i sølv,krystall/diamant og svart. Grønne planter,og noen fargerike blomster! Gardiner bytter vi i mellom lilla og hvit. Vi trives godt med det😊 Anonymous poster hash: c89bf...aa2
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #10 Skrevet 25. oktober 2014 Lys skandinavisk stil. Basisfarger er hvitt, lyse grått og sort. Gulv av lysbeiset eik. Varmen kommer gjennom varmt treverk på møbler, gardiner, puter og pyntegjenstander. Vi har en blanding av noe gammelt (100 år gammel benk) på kjøkkenet og moderne designlamper. Ryddig, men ikke klinisk. Anonymous poster hash: dfa05...288
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #11 Skrevet 25. oktober 2014 Totalt hummer og kanari. Det heter forøvrig hvilken stil. Anonymous poster hash: 33350...055
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #12 Skrevet 25. oktober 2014 Klassisk, elegant, moderne. Anonymous poster hash: ed5eb...213
Elsker livet Skrevet 25. oktober 2014 #13 Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Typisk moderne skandinavisk stil. Rent, relativt maskulint, allemannseide designvarer der jeg lar meg rive med og følger saueflokken av interiørkjerringer. Det går i grått, hvitt, sort, beige og lyst tre for det meste. Jeg har stort sett interiør av merkene hay, bloomingville, eames, house doctor, ferm living, kähler, vipp, mutto, menu, by Lassen, by Nord, architecmade osv. Det er allikevel ikke sterilt og kaldt, men blonder, prismelamper og hvite trevarer med avskrapet maling ser du ikke hjemme hos meg, det er jeg ikke glad i. Endret 25. oktober 2014 av Elsker livet
Snuskomrusk Skrevet 25. oktober 2014 #14 Skrevet 25. oktober 2014 En schisofren blanding av alt jeg finner ut at jeg skal dra inn i stua. Har fått en del interiør gaver fra familie (jobber i interiørbutikker hele hurven) og noe IKEA, annet kjøpt brukt og en sjelden ting tatt med hjem fra reise. Komplett hjemmekoselig kaos
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #15 Skrevet 25. oktober 2014 Hummer&kanari satt sammen av: Moderne og minimalistisk (lenestol i skinn, spisestue i kirsebær, moderne kjøkkeninnredning med ståldetaljer) Gammelt (Eks: kommode og vitrineskap fra 1800 tallet, noe veggpynt) Naturalistisk (naturmaterialer, pynt fra skogen) Overdådige og dyre detaljer (prismekrone, malerier etc) Det funker veldig bra og får mye skryt (når vi har ryddet vel å merke...) Anonymous poster hash: e6992...cef
anonymsuperbruker Skrevet 25. oktober 2014 #16 Skrevet 25. oktober 2014 gamle mørke antikviteter møter hvitmal landstil med en liten dæsj industrialisme i detaljene. If I love it, I buy it. Høres fint ut!! )
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #17 Skrevet 25. oktober 2014 Personlig, lys og lun. Koselig og hvitt og åpent og lukket på samme tid. Jeg tenker aller mest på hva slags gulv som blir lagt og hvordan lyssettingen er. Og så har jeg få store ting, ikke så mye småpynt. Mye konger og pinner og stammer som blir brukt også Anonymous poster hash: 83c3f...7cf
Shining Skrevet 25. oktober 2014 #18 Skrevet 25. oktober 2014 Eklektisk hjemnekoslig, analt ryddig og unikt Neida, det er bare at stiler og anna design dritt har gått meg hus forbi så derfor finnes det ingen stil. Det er en lett blanding av arva (billige) møbler, Finn kupp ( billige skinnmøbler) og selvfølgelig IKEA, ispedd suvenirer, vaser, memrobilia, Siv malerier, tekstiler fra forskjellige billig butikker og grønne planter. Slengt sammen uten en gjennomtenkt, grundig plan, men hele huset har samme stil da.. De fleste som kommer hit sier det er et fint, koslig og lunt hjem og jeg har enda ikke sett noen som har de samme tingene og stilen som oss.. litt usikker på om det er utelukkende positivt eller negativt, men hjemmet vårt sier mye om beboernes liv. Anonymous poster hash: 49bb1...8a5 ANALT ryddig og unikt?? Hahaha, ler meg ihjel her!! Håper det var autocorrect Anonymous poster hash: 76a98...4fc Barnslig nå, men jeg klarer ikke å få med meg innholdet i de andre innleggene her. Hjernen jobbet på høygir for å finne ut hvordan et smalt ryddig hjem ser ut. Tror vi må opprette egen tråd om temaet
Shining Skrevet 25. oktober 2014 #19 Skrevet 25. oktober 2014 Eklektisk hjemnekoslig, analt ryddig og unikt Neida, det er bare at stiler og anna design dritt har gått meg hus forbi så derfor finnes det ingen stil. Det er en lett blanding av arva (billige) møbler, Finn kupp ( billige skinnmøbler) og selvfølgelig IKEA, ispedd suvenirer, vaser, memrobilia, Siv malerier, tekstiler fra forskjellige billig butikker og grønne planter. Slengt sammen uten en gjennomtenkt, grundig plan, men hele huset har samme stil da.. De fleste som kommer hit sier det er et fint, koslig og lunt hjem og jeg har enda ikke sett noen som har de samme tingene og stilen som oss.. litt usikker på om det er utelukkende positivt eller negativt, men hjemmet vårt sier mye om beboernes liv. Anonymous poster hash: 49bb1...8a5 ANALT ryddig og unikt?? Hahaha, ler meg ihjel her!! Håper det var autocorrect Anonymous poster hash: 76a98...4fc Barnslig nå, men jeg klarer ikke å få med meg innholdet i de andre innleggene her. Hjernen jobbet på høygir for å finne ut hvordan et smalt ryddig hjem ser ut. Tror vi må opprette egen tråd om temaet F..., ble innhenta av autokorrekt jeg også 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå