Gå til innhold

hvordan interiør stil har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Beskriv stilen din:-)

 

Anonymous poster hash: 753fc...ad8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minimalistisk pluss kanskje.

Lyse vegger og tak. Hvit kjøkkeninnredning med grå benkeplate i stein. Grå sofa. Hvite flis på badet og grå på gulvet. Store fargerike bilder på veggene og farger på noen pyntegjenstander.

 

Anonymous poster hash: b6638...c61

Skrevet

Stilen er slik: arvet, fått i gaver, det mannen fikk av sin mor når han flyttet ut. Pluss et par ting jeg har kostet på meg av det jeg faktisk liker.

 

Anonymous poster hash: 828f3...844

Gjest lillehi
Skrevet

Kan vel beskrives som hummer og kanari🙊 veldig lite matcher hverandre, mesteparten er ting jeg har fått av andre når de skulle fornye interiøret sitt😃 men, jeg trives med sånn vi har det, synes det er koselig. Men mange hadde nok fått "angst" da både furumøbler og black design er representert😱😃

Skrevet (endret)

gamle mørke antikviteter møter hvitmal landstil med en liten dæsj industrialisme i detaljene. If I love it, I buy it. 

Endret av Parallellogrammet
Skrevet

Eklektisk hjemnekoslig, analt ryddig og unikt😜

Neida, det er bare at stiler og anna design dritt har gått meg hus forbi så derfor finnes det ingen stil.

 

Det er en lett blanding av arva (billige) møbler, Finn kupp ( billige skinnmøbler) og selvfølgelig IKEA, ispedd suvenirer, vaser, memrobilia, Siv malerier, tekstiler fra forskjellige billig butikker og grønne planter. Slengt sammen uten en gjennomtenkt, grundig plan, men hele huset har samme stil da..

 

De fleste som kommer hit sier det er et fint, koslig og lunt hjem og jeg har enda ikke sett noen som har de samme tingene og stilen som oss.. litt usikker på om det er utelukkende positivt eller negativt, men hjemmet vårt sier mye om beboernes liv.

 

Anonymous poster hash: 49bb1...8a5

Skrevet

Eklektisk hjemnekoslig, analt ryddig og unikt

Neida, det er bare at stiler og anna design dritt har gått meg hus forbi så derfor finnes det ingen stil.

 

Det er en lett blanding av arva (billige) møbler, Finn kupp ( billige skinnmøbler) og selvfølgelig IKEA, ispedd suvenirer, vaser, memrobilia, Siv malerier, tekstiler fra forskjellige billig butikker og grønne planter. Slengt sammen uten en gjennomtenkt, grundig plan, men hele huset har samme stil da..

 

De fleste som kommer hit sier det er et fint, koslig og lunt hjem og jeg har enda ikke sett noen som har de samme tingene og stilen som oss.. litt usikker på om det er utelukkende positivt eller negativt, men hjemmet vårt sier mye om beboernes liv.

 

Anonymous poster hash: 49bb1...8a5

 

ANALT ryddig og unikt?? Hahaha, ler meg ihjel her!! Håper det var autocorrect :laugh:  :laugh:  :laugh:

 

Anonymous poster hash: 76a98...4fc

Skrevet

Fargerikt, asiatisk møter 70 talls... Haha ;-p



Anonymous poster hash: 76a98...4fc
Skrevet

Alt av møbler er svart. Vegger ol hvit😊 fargerike maleri på veggene. Pynt i sølv,krystall/diamant og svart. Grønne planter,og noen fargerike blomster! Gardiner bytter vi i mellom lilla og hvit.

Vi trives godt med det😊

 

Anonymous poster hash: c89bf...aa2

Skrevet

Lys skandinavisk stil. Basisfarger er hvitt, lyse grått og sort. Gulv av lysbeiset eik. Varmen kommer gjennom varmt treverk på møbler, gardiner, puter og pyntegjenstander. Vi har en blanding av noe gammelt (100 år gammel benk) på kjøkkenet og moderne designlamper. Ryddig, men ikke klinisk.

 

Anonymous poster hash: dfa05...288

Skrevet

Totalt hummer og kanari.

 

Det heter forøvrig hvilken stil.

 

Anonymous poster hash: 33350...055

Skrevet

Klassisk, elegant, moderne.

 

Anonymous poster hash: ed5eb...213

Skrevet (endret)

Typisk moderne skandinavisk stil. Rent, relativt maskulint, allemannseide designvarer der jeg lar meg rive med og følger saueflokken av interiørkjerringer. Det går i grått, hvitt, sort, beige og lyst tre for det meste. Jeg har stort sett interiør av merkene hay, bloomingville, eames, house doctor, ferm living, kähler, vipp, mutto, menu, by Lassen, by Nord, architecmade osv. Det er allikevel ikke sterilt og kaldt, men blonder, prismelamper og hvite trevarer med avskrapet maling ser du ikke hjemme hos meg, det er jeg ikke glad i.

Endret av Elsker livet
Skrevet

En schisofren blanding av alt jeg finner ut at jeg skal dra inn i stua. Har fått en del interiør gaver fra familie (jobber i interiørbutikker hele hurven) og noe IKEA, annet kjøpt brukt og en sjelden ting tatt med hjem fra reise. Komplett hjemmekoselig kaos :)

Skrevet

Hummer&kanari satt sammen av:

 

Moderne og minimalistisk (lenestol i skinn, spisestue i kirsebær, moderne kjøkkeninnredning med ståldetaljer)

Gammelt (Eks: kommode og vitrineskap fra 1800 tallet, noe veggpynt)

Naturalistisk (naturmaterialer, pynt fra skogen)

Overdådige og dyre detaljer (prismekrone, malerier etc)

 

Det funker veldig bra og får mye skryt (når vi har ryddet vel å merke...)

 

Anonymous poster hash: e6992...cef

Skrevet

gamle mørke antikviteter møter hvitmal landstil med en liten dæsj industrialisme i detaljene. If I love it, I buy it. 

Høres fint ut!! :))

Skrevet

Personlig, lys og lun. Koselig og hvitt og åpent og lukket på samme tid. Jeg tenker aller mest på hva slags gulv som blir lagt og hvordan lyssettingen er. Og så har jeg få store ting, ikke så mye småpynt. Mye konger og pinner og stammer som blir brukt også :)

 

Anonymous poster hash: 83c3f...7cf

Skrevet

 

 

Eklektisk hjemnekoslig, analt ryddig og unikt

Neida, det er bare at stiler og anna design dritt har gått meg hus forbi så derfor finnes det ingen stil.

 

Det er en lett blanding av arva (billige) møbler, Finn kupp ( billige skinnmøbler) og selvfølgelig IKEA, ispedd suvenirer, vaser, memrobilia, Siv malerier, tekstiler fra forskjellige billig butikker og grønne planter. Slengt sammen uten en gjennomtenkt, grundig plan, men hele huset har samme stil da..

 

De fleste som kommer hit sier det er et fint, koslig og lunt hjem og jeg har enda ikke sett noen som har de samme tingene og stilen som oss.. litt usikker på om det er utelukkende positivt eller negativt, men hjemmet vårt sier mye om beboernes liv.

 

Anonymous poster hash: 49bb1...8a5

ANALT ryddig og unikt?? Hahaha, ler meg ihjel her!! Håper det var autocorrect :laugh::laugh::laugh:

 

Anonymous poster hash: 76a98...4fc

Barnslig nå, men jeg klarer ikke å få med meg innholdet i de andre innleggene her. Hjernen jobbet på høygir for å finne ut hvordan et smalt ryddig hjem ser ut. Tror vi må opprette egen tråd om temaet ;)

Skrevet

 

 

 

Eklektisk hjemnekoslig, analt ryddig og unikt

Neida, det er bare at stiler og anna design dritt har gått meg hus forbi så derfor finnes det ingen stil.

 

Det er en lett blanding av arva (billige) møbler, Finn kupp ( billige skinnmøbler) og selvfølgelig IKEA, ispedd suvenirer, vaser, memrobilia, Siv malerier, tekstiler fra forskjellige billig butikker og grønne planter. Slengt sammen uten en gjennomtenkt, grundig plan, men hele huset har samme stil da..

 

De fleste som kommer hit sier det er et fint, koslig og lunt hjem og jeg har enda ikke sett noen som har de samme tingene og stilen som oss.. litt usikker på om det er utelukkende positivt eller negativt, men hjemmet vårt sier mye om beboernes liv.

 

Anonymous poster hash: 49bb1...8a5

ANALT ryddig og unikt?? Hahaha, ler meg ihjel her!! Håper det var autocorrect :laugh::laugh::laugh:

 

Anonymous poster hash: 76a98...4fc

Barnslig nå, men jeg klarer ikke å få med meg innholdet i de andre innleggene her. Hjernen jobbet på høygir for å finne ut hvordan et smalt ryddig hjem ser ut. Tror vi må opprette egen tråd om temaet ;)

F..., ble innhenta av autokorrekt jeg også 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...