Gå til innhold

Hadde dere reist til Tyrkia nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på tur.. Tenker å bestille meg og overaske mannen..men er det utrygt? Er de ikke i krig liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tyrkia er ikke i krig. Men det er uroligheter på grensen mot Syria. Om du burde reise eller ikke kommer ann på hvor du evt reiser. Om du vil til Alanya er det helt fint, men Urfa ville jeg kanskje ikke reist til akkurat nå..

Anonymous poster hash: a2649...b6b

Skrevet

Vi var nettopp i alanya.. stille og fredelig;)

Anonymous poster hash: 4b8db...a3d

Skrevet

Starter det ikke å bli kaldt i Tyrkia nå? Ellers ville jeg reist, har vært der mange ganger selv.

Anonymous poster hash: e87c6...063
Skrevet

Hæ? Er det krig i Tyrkia nå?

Anonymous poster hash: 82dac...bb1

Skrevet

Det er nok helt safe å reise til Alanya eller Antalya og deromkring. Men selv om vi elsker Tyrkia så velger vi å droppe det fra reiseplanene til neste år, bare sånn helt for sikkerthets skyld. Hadde en søster som faktisk var på ferie i Egypt i 2011(?) da de verste urolighetene sto på, de måtte evakueres fra landet. Sååå kjipt å være på ferie og må evakuere. Ikke at jeg tror det nødvendigvis vil skje i Tyrkia, men som sagt vi tar nå ingen sjangser. 

Anonymous poster hash: 55a51...d70
Skrevet

Tyrkia er et stort land. Det som foregår på den ene enden er milevis og milevis unna. Krigshandlinger foregår på grensen, ikke i Tyrkia. I tillegg er de et stort turistatraksjon. Dra til Istanbul, helt herlig nå.

Anonymous poster hash: 66473...8a0
Skrevet

Flere personer jeg kjenner skal reise til Alanya i år, og jeg synes ikke de virker særlig beskymret :)

Skrevet

Har så lyst på tur.. Tenker å bestille meg og overaske mannen..men er det utrygt? Er de ikke i krig liksom...

Unnskyld, men er du blond?

Skrevet

Unnskyld, men er du rasist?

Anonymous poster hash: 10a14...d3d

Skrevet

Tyrkia er ikke i krig. Det er krig på grensen til Tyrkia i Syria, helt på andre siden av landet hvor de typiske feriestedene ligger. Det kommer mange flyktninger til Tyrkia.

Det er kun gått ut med at det ikke anbefales å reise nær grensen mellom Tyrkia og Syria.

Anonymous poster hash: 7de0b...762
Skrevet

Unnskyld, men er du rasist? Anonymous poster hash: 10a14...d3d

Hva har rasist med mitt spm å gjøre?

Anonymous poster hash: cd23a...eb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...