Gå til innhold

Kraftsvikt i bena- opplevelser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg igjen kraftsvikt i bena. Venter på MR av ryggen. Er litt redd for at det er noe alvorlig galt med ryggen. Hadde prolaps allerede som 15 åring og har plagdes med ryggen siden da. Er nå 31 år.

Noen med lignende symptomer?

 

Anonymous poster hash: e7762...345

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kraftsvikt i beina rett som det er. Jeg har MS. Utredes/har du blitt utredet for det?

 

Anonymous poster hash: 605ec...ffb

Skrevet

MS vil jo sannsynligvis vise på mr av ryggen, vil jeg tro.

 

Anonymous poster hash: d6023...874

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...