Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 I dag fikk jeg igjen kraftsvikt i bena. Venter på MR av ryggen. Er litt redd for at det er noe alvorlig galt med ryggen. Hadde prolaps allerede som 15 åring og har plagdes med ryggen siden da. Er nå 31 år. Noen med lignende symptomer? Anonymous poster hash: e7762...345
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har kraftsvikt i beina rett som det er. Jeg har MS. Utredes/har du blitt utredet for det? Anonymous poster hash: 605ec...ffb
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 MS vil jo sannsynligvis vise på mr av ryggen, vil jeg tro. Anonymous poster hash: d6023...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå