Gå til innhold

Stusselig fering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt som nettopp har fylt 12 år. Etter hva jeg har skjønt, har de fleste andre i klassen hans enten hatt med seg noen venner ut for å gå på kino/spise, bowle el, eller de har hatt klassefest. De vanlige barnebursdagene er de ferdig med.

Nå lurer vi litt på å la ham invitere over de 5 best vennene sine og lage pizza først, og så sette på en film på "hjemmekino" (vi har en kjellerstue med prosjektor i taket) og servere popcorn, brus og snop. Totalt da en 3-4 timer på en fredagskveld. Er dette stusselig synes dere? Burde vi heller tatt dem med ut på noe? Klassefest orker vi ikke pga mindre barn som sover dårlig sånn at vi er ganske slitne.

Anonymous poster hash: a2da0...8e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kinokveld er glimrende.

10-åringen min hadde kinobursdag en ettermiddag.

Etterpå fikk jeg høre at det var den gøyeste bursdagen de hadde vært i.

Jeg serverte pizza og snop, uten at det nødvendigvis betyr noe fra eller til.

Anonymous poster hash: 03881...143

Skrevet

Det er helt vanlig i vennekretsen til min sønn på 13. Han skal i bursdag i kveld, fra 18 til 22. Da blir det pizza, popcorn og film, tror det var 6 stykker invitert men bare 5 kunne komme.

Anonymous poster hash: 7ceb7...ea1
Skrevet

Dersom dette er som en vanlig fredagskveld kan det jo bli litt lite feiring? Hva med overnatting i tillegg?

Kake?

Anonymous poster hash: 2278d...876

Skrevet

Syntes det hørtes bra ut jeg. Min datter er 13 år, og de siste årene har det gjerne vært feiring hjemme med film, pizza og masse godis.

Anonymous poster hash: 71183...741
Skrevet

Høyrdes kjempekjekt ut i mine øyrer! 

Anonymous poster hash: aef08...dae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...