Gå til innhold

Bikini på badeland ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lovet ungene å dra på badeland, men kom jo på at badedrakten min er alt for stor.

Jeg har langt fra bikinikropp, men det eneste jeg har liggende som passer greit er bikini.

Er det greit for en halvkvapsete mamma å gå med bikini på badeland, eller bør jeg kjøre ens ærend til senteret for å kjøpe ny badedrakt ?

Anonymous poster hash: fd38c...156
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vet du hva! Gå ned akkurat det du vil og kos deg😃

Skrevet

I de badeland jeg har vært, finnes kropper i alle fasonger. Noen går også med bikini.

Kos deg.

Anonymous poster hash: 5796a...d9d

Skrevet

Helt greit, herregud. Forfriskende med kropper i ulike størrelser og fasonger både på strand og badeland, synes jeg.

Skrevet

Jeg selv foretrekker badedrakt men det har ingenting med kroppsfasong å gjøre. Går med bikini på stranda. Jeg liker rett og slett å dekke meg litt mere til i badeland også føler jeg meg litt friere ift lek osv. Men jeg reagerer aldri på hva andre velger å ha på seg. Gå i det som passer og kos deg:-)

Skrevet

Er det greit for en halvkvapsete mamma å gå med bikini på badeland, eller bør jeg kjøre ens ærend til senteret for å kjøpe ny badedrakt ?

Det er bare greit hvis du er helkvapsete. Det er ikke greit hvis du er mor. Og bare hvis du er singel. Og har rødt hår. Og krøller.

Anonymous poster hash: 8144a...988

Skrevet

Man tager hva man haver!

Selv går jeg ikke i bikini, kun i "syden", og synes også at badedrakt er det beste alternativet for de fleste, i badeland, men kjør på, det går helt fint. 

Anonymous poster hash: 01fd3...027
Skrevet

Kjør på! Jeg har 10kg for mye, jeg føler meg feitere i badedrakt enn bikini.

Anonymous poster hash: dedaa...3d3

Skrevet

Ikke noe å tenke på. Bælfeite menn går da i badebukse ;)

Anonymous poster hash: e81bb...85d

Skrevet

Kjør på! Jeg har 10kg for mye, jeg føler meg feitere i badedrakt enn bikini.

Anonymous poster hash: dedaa...3d3

Samme her!

Anonymous poster hash: ee408...d3a

Skrevet

Enkle steg til å få en bikinikropp.

1. Ha en bikini

2. Ha en kropp

3. Ta bikinien på kroppen

Tadaaaaaaa, du har en bikinikropp. Kos deg i bassenget. :D

Anonymous poster hash: 6215a...4b3

Skrevet

Jeg FØLER at badedrakt passer MEG best på badeland videre er jeg alt for opptatt med meg, mine komplekser og mitt til å bry meg med hva du har på deg så fremt det du har på deg har rett størrelse.. Bikinier og Speedoer i str S på en kropp i L/XXL får jeg med meg, faktisk så får jeg med meg MYE mer enn hva jeg ønsker også i disse tilfellene😖

Anonymous poster hash: 84f53...9ff

Skrevet

Jeg legger mer merke til kvapsete kropper i badedrakt enn kvapsete kropper i bikini..

Skrevet

Jeg har lovet ungene å dra på badeland, men kom jo på at badedrakten min er alt for stor.

Jeg har langt fra bikinikropp, men det eneste jeg har liggende som passer greit er bikini.

Personlig syns jeg det er upraktisk med bikini, fordi den har en tendens til å skli opp eller ned når jeg er i aktivitet. Men hadde ikke reagert på om andre brukte bikini.

Anonymous poster hash: 467f9...41d

Skrevet

Kjør på! Bruker bikini selv og har aldri tenkt over om det er noe jeg ikke burde brukt på badeland. Og jeg har ingen modellkropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...