Gå til innhold

Inspirert! Er mora di på dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble inspirert av hun med svigermor her inne.

At jeg er på dib er en hemmelig guilty pleasure kun mannen vet om. Tror du din egen mor er her inne uten at du vet det? Eller annnen familie eller venner?

Jeg troe ikke mora mi er her, ho sliter med å lese vg på nettbrettet, så forum blir litt over the top...

Anonymous poster hash: afa25...fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho er på nettbanken, trur vi ikkje skal ha høgare ambisjonar kva gjeld nettbruk.

Skrevet

Haha, Dronningen? Neppe  :fnise:

Skrevet

Ha ha, nei. Hun trenger hjelp til å lese nettaviser.

Anonymous poster hash: 52259...a7c

Skrevet

Mamma? Neppe. Hun har verken pc, nettbrett ellersmarttelefon. Hun har kun NRK som tv-kanal og hører mest på radio. Hun betaler regningene i banken og sender brev i posten.

Anonymous poster hash: e8a9e...9c0
Skrevet

Nei, min 83 år gamle mor har ikke nett-tilgang, så nei, hun er ikke her. Hadde hun kunnet lest det som skrives her, tror jeg dessuten hun hadde dødd av sjokk.

Anonymous poster hash: 53cd8...48e
Skrevet

Hvilken tråd er dette?

Anonymous poster hash: 7ad18...59d

Skrevet

Nei, og jeg har IKKE tenkt å fortelle henne om forumet heller. Holder i MASSEVIS st hun er på Facebook og er venner med halvparten av mine venner.

Skrevet

Nope! Det er hun heldigvis ikke :)

Skrevet

Haha, nei! Hun har strukket seg så langt at hun betaler regninger på nett, og jeg tror hun vil være i stand til å finne en nettavis hvis behovet skulle melde seg, men det stopper evnene..

Anonymous poster hash: e67ef...c09

Skrevet

Nei det har hun ikke tid til:)

Jobber døgnet rundt

Anonymous poster hash: 62e56...b34

Skrevet

Nei det er ikke mamma. Hun hadde synes denne siden var latterlig teit. Jeg er enig, men har blitt avhengig

Anonymous poster hash: d56d7...7cd

Skrevet

Nei, men hun er på Facebook og Instagram. Hun er 69!

Anonymous poster hash: fb804...445

Skrevet

Nei mamma er ikke så teknisk av seg,så hun kan ikke engang slå på en pc engang.

Hun har aldri prøvd å være på nettet så er ikke beskymret for at hun er her hehe.

Skrevet

Herregud! Hvor gamle mødre har dere egentlig??

Anonymous poster hash: 507e5...627
Skrevet

Er det virkelig så mange som er helt ute på data? Det overrasker meg! Ingen vet at jeg er her(bortsett fra dere, da), og ikke har jeg tenkt å si det til noen, heller. Bare tanken på at mamma skulle vært her er helt absurd. Selv om hun teknisk sett ikke hadde hatt problemer med det. Hun har ipad, mac og iphone6, er bedre utstyrt enn meg sånn sett....

Skrevet

Eldste datteren min er på dette forumet. Hun og den andre datteren min er forøvrig på flere av de samme forumene som jeg frekventerer. :wink:

Skrevet

52 år

Anonymous poster hash: d56d7...7cd

Skrevet

Hadde hun levd hadde hun neppe vært her, men hun visste vel knapt hva facebook var:)

Anonymous poster hash: 0f703...5cf
Skrevet

Er det virkelig så mange som er helt ute på data? Det overrasker meg! Ingen vet at jeg er her(bortsett fra dere, da), og ikke har jeg tenkt å si det til noen, heller. Bare tanken på at mamma skulle vært her er helt absurd. Selv om hun teknisk sett ikke hadde hatt problemer med det. Hun har ipad, mac og iphone6, er bedre utstyrt enn meg sånn sett....

Har vel med interresse å gjere. Mi mor er framleis i jobb, hennar første erfaring med datamaskiner var valfag på reallinja på gymnaset (tidleg 70-tall). Vidare har ho brukt data i jobb heile yrkeslivet og står gjerne over reperatørane og forteller dei kva dei gjer feil. Men PC er ho nesten blank på, brukar kabal, nettbank og bestiller flyturar gjennom den eine reiseoperatøren ho har lært seg nettsida til. Ho har berre aldri interessert seg for datamaskiner til personleg bruk, og sjølv om brukarvennlegheten langt overgår dei systema ho brukar til daglig og som ho ikkje har noko problem med å lære seg på nytt når dei blir byta ut ser ho ikkje kvifor ho skal bruke fritida si foran ein pc.

Pappa er nokre år eldre, har brukt bærbar pc som supplement til den stasjonære maskina sidan 1989 og går ingen stader (utanom fjellturar) utan nettbrett og nyaste smartmobil. Toåringen har arva både nettbrett og mobil frå han som har vore "utdatert".

Skrevet

At jeg er på dib er en hemmelig guilty pleasure kun mannen vet om. Tror du din egen mor er her inne uten at du vet det? Eller annnen familie eller venner?

Anonymous poster hash: afa25...fd1

He he, samme her. Om mora mi eller venninner er her, det hadde vært merkelig, men det kan jo hende... :P

Anonymous poster hash: a6bef...ee4

Skrevet

Nei da hadde jeg fått sjokk,

Anonymous poster hash: 06a1e...247

Skrevet

Som jeg skrev; mor er 83. Jeg er 46 og fikk barn seint. Jeg fikk mitt første barn da jeg var omtrent like gammel som det min mor var da hun fikk meg. Men jeg er hennes fjerde barn, da.

Skrevet

Som jeg skrev; mor er 83. Jeg er 46 og fikk barn seint. Jeg fikk mitt første barn da jeg var omtrent like gammel som det min mor var da hun fikk meg. Men jeg er hennes fjerde barn, da.

Pokker, trykket send litt for tidlig. Jeg skulle konkludere med at det ikke er bare unge jenter som kan være småbarnsmødre.

Skrevet

Min er 78. Hva da??

Anonymous poster hash: 8b3dd...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...