Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #26 Skrevet 25. oktober 2014 Ungene og mannen skal spise hjemme lagd pizza, jeg skal ligg på sofaen å prøve å ikke spy (8 uker gravid og gleder meg til å komme litt lengre ut i svangerskapet) Anonymous poster hash: 57201...9ca
kaklemor Skrevet 25. oktober 2014 #29 Skrevet 25. oktober 2014 Sitter med rødvinsglasset i hånden, musikk og kjenner lukten av deilig laks som min samboer lager😊 Glad mannen min kan lage mat😍
MayPandora Skrevet 25. oktober 2014 #30 Skrevet 25. oktober 2014 Sitter med rødvinsglasset i hånden, musikk og kjenner lukten av deilig laks som min samboer lager Glad mannen min kan lage mat heldig du er! laks <3 rødvin <3 en mann som kan lage mat <3<3
MayPandora Skrevet 25. oktober 2014 #31 Skrevet 25. oktober 2014 Nå begynner barnetv og har ikke rukkert å handle for barnet mitt ville heller leke med lego enn å bli med til butikken Blir vel fiskepinner og makaroni Ikke godt... Kansje etter barnetv en butikktur å kjøpe søt mango, is og bær.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #33 Skrevet 25. oktober 2014 Frossenpizza! JA dere leste frossenpizza, type Grandiosa Anonymous poster hash: c719a...004
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #34 Skrevet 25. oktober 2014 Kamskjell med safransaus og nøtte/chili strø. Det er ukens voksenmiddag. Vi tar aperitif med gutten mens han spiser middagen sin. Anonymous poster hash: f84c9...40f
lille_trille_bolle Skrevet 25. oktober 2014 #35 Skrevet 25. oktober 2014 Svinindrefilet med bacon og poteter, grønnsaker og saus
Modesty Blaise. Skrevet 25. oktober 2014 #36 Skrevet 25. oktober 2014 Nå begynner barnetv og har ikke rukkert å handle for barnet mitt ville heller leke med lego enn å bli med til butikken Blir vel fiskepinner og makaroni Ikke godt... Kansje etter barnetv en butikktur å kjøpe søt mango, is og bær. Hvafornoe?? Barnet ditt fikk bestemme om dere skulle på butikken eller ikke? Så du skal ha en kjip middag pga det? Beklager, sporer sv tråden nå, men jeg klarte ikke å la være å spørre...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #37 Skrevet 25. oktober 2014 Lutefisk med diverse tilbehør:) Anonymous poster hash: 1bb0a...931
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #38 Skrevet 25. oktober 2014 Det er lørdag, er det ikke? Ergo: Vi spiser biffkjøtt med tilbehør. Anonymous poster hash: a7b55...5b8
MayPandora Skrevet 27. oktober 2014 #39 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Nå begynner barnetv og har ikke rukkert å handle for barnet mitt ville heller leke med lego enn å bli med til butikken Blir vel fiskepinner og makaroni Ikke godt... Kansje etter barnetv en butikktur å kjøpe søt mango, is og bær. Hvafornoe?? Barnet ditt fikk bestemme om dere skulle på butikken eller ikke? Så du skal ha en kjip middag pga det? Beklager, sporer sv tråden nå, men jeg klarte ikke å la være å spørre... Ja er alene med hun og hun er bestemt, og jeg orker ikke ha hun skrikende i vogna spessielt nå som jeg er gravid, bir sliten av det. Når hun absolutt ikke vil noe så er det suuuper vanskelig å få overtalt hun. Eneste jeg er nødt å være streng med er at hun må på barnehagen selvom hun ikke alltid vil det og da er det skrik å gråt til en av personalet tar seg av hun.. Hun har selfølgelig andre regler også Hun har mye empati og er veldig snill jente, men hun er veldig bestemt. Middagen var kjip for meg, men hun elsker makaroni og fiskepinner. Hva mener du jeg burde ha gjort? Endret 27. oktober 2014 av MayPandora
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #40 Skrevet 27. oktober 2014 Hjemmelaget fiskegrateng Anonymous poster hash: 87d8e...c87
Modesty Blaise. Skrevet 27. oktober 2014 #41 Skrevet 27. oktober 2014 Nå begynner barnetv og har ikke rukkert å handle for barnet mitt ville heller leke med lego enn å bli med til butikken Blir vel fiskepinner og makaroni Ikke godt... Kansje etter barnetv en butikktur å kjøpe søt mango, is og bær.Hvafornoe?? Barnet ditt fikk bestemme om dere skulle på butikken eller ikke?Så du skal ha en kjip middag pga det? Beklager, sporer sv tråden nå, men jeg klarte ikke å la være å spørre... Ja er alene med hun og hun er bestemt, og jeg orker ikke ha hun skrikende i vogna spessielt nå som jeg er gravid, bir sliten av det. Når hun absolutt ikke vil noe så er det suuuper vanskelig å få overtalt hun. Eneste jeg er nødt å være streng med er at hun må på barnehagen selvom hun ikke alltid vil det og da er det skrik å gråt til en av personalet tar seg av hun.. Hun har selfølgelig andre regler også Hun har mye empati og er veldig snill jente, men hun er veldig bestemt. Middagen var kjip for meg, men hun elsker makaroni og fiskepinner. Hva mener du jeg burde ha gjort? Vi har nok et litt forskjellig syn på hva vi tolererer... Hos oss hadde det ikke engang vært et diskusjonstema om vi skulle i butikken engang hvis jeg mente at det var behov for det. Jeg har også en meget bestemt liten dame, men hun får bare innfinne seg med at mange ting bestemmer mamma og pappa. Jeg hadde "lempet" hun opp i vogna, og overhørt sutringen. Og hadde hun bestemt seg for å vræle hele veien til butikken så hadde hun fått lov til det... Datteren min kommer ALDRI til å få viljen sin ved å sutre seg til noe. Og det betyr ikke at hun ikke får viljen sin innimellom, men sutring nekter jeg å godta og høre på...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #42 Skrevet 27. oktober 2014 Venter på Adamskasse Anonymous poster hash: 261b9...00b
MayPandora Skrevet 27. oktober 2014 #43 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Nå begynner barnetv og har ikke rukkert å handle for barnet mitt ville heller leke med lego enn å bli med til butikken Blir vel fiskepinner og makaroni Ikke godt... Kansje etter barnetv en butikktur å kjøpe søt mango, is og bær.Hvafornoe?? Barnet ditt fikk bestemme om dere skulle på butikken eller ikke?Så du skal ha en kjip middag pga det? Beklager, sporer sv tråden nå, men jeg klarte ikke å la være å spørre... Ja er alene med hun og hun er bestemt, og jeg orker ikke ha hun skrikende i vogna spessielt nå som jeg er gravid, bir sliten av det. Når hun absolutt ikke vil noe så er det suuuper vanskelig å få overtalt hun. Eneste jeg er nødt å være streng med er at hun må på barnehagen selvom hun ikke alltid vil det og da er det skrik å gråt til en av personalet tar seg av hun.. Hun har selfølgelig andre regler også Hun har mye empati og er veldig snill jente, men hun er veldig bestemt. Middagen var kjip for meg, men hun elsker makaroni og fiskepinner. Hva mener du jeg burde ha gjort? Vi har nok et litt forskjellig syn på hva vi tolererer... Hos oss hadde det ikke engang vært et diskusjonstema om vi skulle i butikken engang hvis jeg mente at det var behov for det. Jeg har også en meget bestemt liten dame, men hun får bare innfinne seg med at mange ting bestemmer mamma og pappa. Jeg hadde "lempet" hun opp i vogna, og overhørt sutringen. Og hadde hun bestemt seg for å vræle hele veien til butikken så hadde hun fått lov til det... Datteren min kommer ALDRI til å få viljen sin ved å sutre seg til noe. Og det betyr ikke at hun ikke får viljen sin innimellom, men sutring nekter jeg å godta og høre på... Ja vi er nok forskjellige, men er egentlig litt enig med deg. Jeg har bare ikke hjerte til det alltid når hun blir så trist. Har lest av artikkler at det er bra å gjøre slik du gjør det. Barn blir jo tryggere av å ha grenser å regler. Prøver å sjerpe meg, men har veldig problemer med det. Også er det sånn at når man først har gitt etter blir det bare vanskeligere å vanskeligere. Noen ganger ønsker jeg at jeg var litt mere "som deg" Tror det har noe med at hun var veldig syk som baby (epikrise) at jeg er mye snillere mot hun, men nå er hun helt frisk da og 3 år. Enig med at det er bra at de får viljen sin noen ganger, så de ikke blir helt overkjørt av andre som voksne og at det ikke er bra at de sutrer seg til ting. Skal bli flinkere til det, men vanskelig for har det ikke helt i meg, men prøver... Hun er bare så fantastisk og er sååå vanskelig å være streng mot noen så søte. Alle har forskjellig syn på oppdragelse og alle har blitt oppdratt forskjellige. Jeg ble oppdratt uten så mange regler og følte det var veldig deilig egentlig. Noen barn føler at de må gå på tærne for foreldrene er så strenge. Ja det er sunt med regler, men føler jeg må følge hjertet mitt selvom det går utover at jeg ikke får gjøre som jeg vil og må tilpasse meg etter henne ganske mye. Kansje jeg angrer når hun blir tennåring og angrer også akkurat når hun er i ett raserianfall og nekter noe jeg mener hun må. Endret 27. oktober 2014 av MayPandora
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #44 Skrevet 27. oktober 2014 Hjemmelaget fiskegrateng med poteter og råkost ved siden av. Anonymous poster hash: 30ebb...60e
kaklemor Skrevet 16. desember 2014 #45 Skrevet 16. desember 2014 Sitter med rødvinsglasset i hånden, musikk og kjenner lukten av deilig laks som min samboer lager Glad mannen min kan lage mat heldig du er! laks <3 rødvin <3 en mann som kan lage mat <3<3 Ja, er veldig heldig (svarte hun 2 mnd etterpå :-p )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå