Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Vi hadde sex på onsdag kveld/natt. Igår fikk jeg positiv eggløsningstest. Vi fikk ikke hatt sex igår siden samboeren er så sår på penis at han får den ikke opp en gang. Så nå er jeg rådvill. Han har kjempevondt og det ser ikke ut til at det blir mere prøving denne pp! :( Mulig han KANSKJE får til å onanere i en kopp og jeg får sprøyta det inn etterpå. Uff, hva gjør man ikke i desperate tilfeller..... Men dersom han ikke får det til, ER det noe håp denne pp?! Tenker da på at sæden fra onsdag "overlever" til idag... Haster litt da jeg har pcos og har nettopp fjærnet en cyste. Så har eggløsning for første gang på flere år. Og gyn sa at de tre første mnd er best sjangse. Dette er mnd nr to. Anonymous poster hash: 227a0...a59
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Sjansen er der. Sædcellene kan vel overleve opptil 5 dager ved optimale forhold. Anonymous poster hash: d8dd5...9df
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Han fikk til å runke i en kopp idag i 13 tiden, jeg sprøyta det inn med en nål (uten spiss selvsagt:p ) Lå med rompa oppe i en time etterpå. Men nå tok jeg nettopp en eggløsningstest igjen, og den ble negativ.. Hva betyr det?? Negativ så fort etter en positiv test?? Hi Anonymous poster hash: 227a0...a59
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 Da vil det si at EL finner sted i morgen, at egget slipper alt fra 12-36 timer etter en positiv test, sånn ca! Så det er fortsatt håp mtp sexen dere hadde, svømmerne kan overleve opptil 5 dager ser du! Anonymous poster hash: 8503e...394
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #5 Skrevet 25. oktober 2014 Finner eggløsningen sted imorgen?! Jeg testet positivt igår, og negativt nå nettopp. Det er jo ikke eggløsning imorgen, dersom testen var negativ idag vell? Hilsen forvirret hi Anonymous poster hash: 227a0...a59
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #6 Skrevet 25. oktober 2014 Finner eggløsningen sted imorgen?! Jeg testet positivt igår, og negativt nå nettopp. Det er jo ikke eggløsning imorgen, dersom testen var negativ idag vell? Hilsen forvirret hi Anonymous poster hash: 227a0...a59 nei da var den i dag, beklager Anonymous poster hash: 8503e...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå