Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Er det lurt? Vil han kunne klare å ta seg frem i menyer og ha glede av det? Eller er det for tidlig? Hvilke spill anbefaler dere i såfall? Anonymous poster hash: b2bae...4d4
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg kjøpe Nintendo 3ds til jenta mi noen måneder før hun ble 4 år. Hun har hatt mye glede av det. Kjøpte 3ds fordi det da er flere spill som passer til men hun får ikke bruke 3d-effekten ennå. Anonymous poster hash: 7f230...e1f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg kjøpe Nintendo 3ds til jenta mi noen måneder før hun ble 4 år. Hun har hatt mye glede av det. Kjøpte 3ds fordi det da er flere spill som passer til men hun får ikke bruke 3d-effekten ennå. Anonymous poster hash: 7f230...e1f Av spill har hun Josefine, Angry birds og Dora. Anonymous poster hash: 7f230...e1f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 Ja, jeg skulle ønske vi hadde gjort det. Men vi blir anbefalt å tviholde på å ikke bruke bleie nå. Hun må lære seg dette. Jeg er førstegangsmor, og føler meg rett og slett utilstrekkelig på dette området. Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan andre får det til! Anonymous poster hash: b2bae...4d4
IreneUtålmodig Skrevet 25. oktober 2014 #5 Skrevet 25. oktober 2014 Yngstemann lånte ds' en til storebror fra han var 2 år , fikk sin egen når han var litt over 3. Går mest i Mario spill
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #6 Skrevet 25. oktober 2014 Ikke bruke bleie ??? Hvor kom det inn i sammenhengen ? Anonymous poster hash: 0f4bd...b13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå