Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Folk dratt need bursa og trusa. Med ett barn sit tense på ryggen og ett barn sittende på beina. Lærer sier at hun ikke hadde oversikt hva som hadde skjedd med de hadde sagt unnskyld. unnskyld? Hvor hva tenker jeg....da ingen voksene egentlig fikk vite hva som var skjedd før i går ettermiddag. Anonymous poster hash: 32422...90f
Marriet Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Hæææææ??? Har noen dratt ned buksa på noen andre? Og læreren sier unnskyld fordi han/hun ikke hadde oversikt over situasjonen? Hvilken alder snakker vi om, på barna?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Prøv å forklare en gang til? Har din unge dratt ned buksa og trusa til en annen unge? Men sier du at fordi ingen voksne så hva som skjedde, så er det ikke nødvendig å si unnskyld? Correct me if I´m wrong. Anonymous poster hash: 9f394...4dc
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 ? Anonymous poster hash: 7a0fa...155
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #5 Skrevet 25. oktober 2014 ??? Ta historien helt fra begynnelsen - dette var vanskelig å forstå. Anonymous poster hash: 1bf63...a08
LeTwinsA Skrevet 25. oktober 2014 #6 Skrevet 25. oktober 2014 Hadde blitt forbanna selvsagt, og bedt om en samtale med lærer over helga. Hvor gammelt er barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #7 Skrevet 25. oktober 2014 Mitt barn lå på gulvet med ett barn sittende på ryggen og ett barn satt på bena. Bukse og truse ble så dratt av, Svendsen for rompa. Lærer kom til meg etter endt skoledag og sa at hun egentlig ikke visste helt hva som var skjedd, men barna hadde i hvertfall sagt unnskyld. Unnskyld for hva sa jeg? Nei, det hadde hun ikke helt klarhet i. Men da vi kommer hjem kommer historien fo en da at, de hadde sittet oppå og bukse og truse var blitt dratt ned. Da jeg tar opp dette med de foreldrene det gjelder. Legger den ene familien seg helt flat og den andre kommer med liggende ut....og de hadde kontaktet lærer osv osv....en lærer som ikke hadde oversikt over situasjonen. Så jeg fikk bare dytte ned i halsen hvor useriøs jeg var som tok opp dette. Mitt barn var jo heller ikke englebarn osv... Hva gjør en videre nå? Det er helt uakseptabelt og få dratt ned bukse og truse mens 2 sitter oppå en. Forslag? Anonymous poster hash: 32422...90f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #8 Skrevet 25. oktober 2014 Ikke Svendsen, bukse og truse ble dratt av under rompa. Anonymous poster hash: 32422...90f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #9 Skrevet 25. oktober 2014 Den andre familien kommer ikke liggende du men med piggene ut... Anonymous poster hash: 32422...90f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #10 Skrevet 25. oktober 2014 Herlighet HI, leser du i det hele tatt gjennom innlegget ditt før du legger det ut? Anonymous poster hash: 3b000...88b
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #11 Skrevet 25. oktober 2014 Hvor gamle er barna? Jeg ville bedt om en samtale med skolen og de voksne. Dette er helt uakseptabel oppførsel, og skolen må være med som en nøytral part. Hadde et av mine barn gjort dette hadde det blitt månelyst her hjemme! Anonymous poster hash: f2313...ac5
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #12 Skrevet 25. oktober 2014 2 klasse barneskolen Anonymous poster hash: 32422...90f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #13 Skrevet 25. oktober 2014 Hvor gamle er barna? Jeg ville bedt om en samtale med skolen og de voksne. Dette er helt uakseptabel oppførsel, og skolen må være med som en nøytral part. Hadde et av mine barn gjort dette hadde det blitt månelyst her hjemme! Anonymous poster hash: f2313...ac5 Signerer denne. Jeg ville tenkt at dette var ganske alvorlig. For det barnet som ble trukket buksene av er dette et skikkelig tramp på hans/hennes integritet. Hvis det er problemer i andre situasjoner også er dette en god anledning til å ta opp den generelle holdningen barna har til hverandre. Anonymous poster hash: 8b19c...7d8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #14 Skrevet 25. oktober 2014 Dette er ikke bra i det hele tatt. Barn skal ikke bli utsatt for slikt. Samtidig er det godt å høre at det bare er i 2. klasse. Da kan man ta de pøblene som utøver slikt i ung alder (enten det er jenter eller gutter) slik at de forstår at slikt gjør man bare ikke. Om jeg skjønner det kaotiske innlegget rett, så reagerte dessverre den ene familien helt på trynet. Den ungen vil antagelig fortsette å gjøre slikt pøbelskap og det blir langt alvorligere senere. Læreren bør ta opp dette med foreldrene til barna som har gjort dette. Anonymous poster hash: 3009e...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå