Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Opplevde en MA tidligere år, og etter dette så sitter skrekken dypt inni meg! Det er nesten som at jeg innerst inne er innstilt på at jeg kommer til å miste igjen ,bare for å unngå at det kommer som et sjokk! Aldri i livet hadde jeg trodd at man skulle være Sååå bekymret Ila en graviditet! Anonymous poster hash: dd051...efe
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Har det på akkurat samme måte, stresser meg opp og ser etter blod hver gang jeg er på do. Går hele tida og er stressa , for jeg er så redd for at det skal skje en gang til. Stress .. Anonymous poster hash: 34bda...dc8
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Har det på akkurat samme måte, stresser meg opp og ser etter blod hver gang jeg er på do. Går hele tida og er stressa , for jeg er så redd for at det skal skje en gang til. Stress .. Anonymous poster hash: 34bda...dc8 missforstå meg rett, for jeg vil jo ikke ha blod i trusa heller, men med en sa så ordner no hvertfall kroppen opp og man vet hva som skjer! Med MA så kan man jo gå i mange mange uker før man finner ut på ul at det bare har stoppet opp inni der. Da har man gått uvitende lykkelig i mange uker !nei, jeg håper virkelig ikke at jeg må igjenom noe slikt igjen!! Anonymous poster hash: dd051...efe
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Hvis du er veldig bekymret så kan du jo ringe legekontoret, forklare situasjonen. Så får du sikkert ta hcg prøve med et par tre dagers mellomrom. Vet ikke hvor langt du er på vei. Så kan du jo kanskje få henvisning til tidlig ul i uke 7- 8 siden du opplevde ma sist. Lykke til! Anonymous poster hash: 2c3bc...ba0
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #5 Skrevet 25. oktober 2014 Tidlig ultralyd!! Vet hvor forferdelig det er å gå slik. Det eneste som hjalp for meg, var da jeg fant en snill gynekolog som lot meg komme ukentlig og se babyen . Etter uke 12 kjøpte jeg en doppler, og det var fantastisk å kunne høre den lille når jeg ble redd. Jeg håper alt går bra for deg denne gangen! Anonymous poster hash: a4c52...ce3
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #6 Skrevet 25. oktober 2014 Takk for svar dere! Jeg og mannen min har vel egentlig bestemt oss for å vente med ul til uke 12 denne gangen og bare stole på at alt er som det skal være. Vi var ikke forberedt på MA da vi var på tidlig ul sist, hadde jo knapt hørt om det før! Grunnen til at vi valgte tidlig ul sist var fordi jeg følte at alle symptomer hadde stoppet helt opp og da stemte jo mistanken min! Jeg prøver å tenke at det er ikke noe jeg får gjort med det til eller fra, det er en mening med det som skjer, men jeg klarer likevel ikke slå meg til ro med den tanken! Jaja, det skal jaggu ikke være lett dette her nei,hehe Hi Anonymous poster hash: dd051...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå