*Nøtta* Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 ..til julegave/bursdagsgave til bestemødre. Ikke sånne: bilder av barnebarn, konfekt, blomst, bok tips, men noe annet...jeg vet bare ikke hva? (hun er en smule spesiell i tillegg... )
*Nøtta* Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2014 Hva skal DU kjøpe til din bestemor til jul?
PrinsesseHengepupp Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Hmm. Bestemor er så mangt, alt fra fulltidsarbeidende fjelltrasker til pleietrengende sykehjemsbeboer, så det kommer vel litt an på hvilken kategori hun havner i? Til de vi gir noe til som er sånn passe eldre, sånn 65+ går det i div bruksting som mat og kaffe, sengtøy, hjemmebakst. Opplevelser som teater/konserter kan også gå, eller gavekort på snømåking eller annet forefallende.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Ullundertrøye, f.eks. Pierre Robert Dagkrem Kurv med kaffe, sjokolade, servietter, lys Armbånd Anonymous poster hash: 57b9e...774
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 Min bestemor er en gammel og kald dame så hun får et sjal som jeg skal hekle. svigermor er også i bestemor alder hun får ringeklokke, kalender av barna, familiebilde, litt dyr sjokolde og noe håndlaget krystall fra enten Magnor eller Hadeland glassverk. Anonymous poster hash: 4517b...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå