Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg handlet inn mat for helga, og hun sto i kassa foran meg og betalte. Hun så på meg, og jeg smilte raskt til henne, slik de fleste pleier. "Så pen du er, sa hun." Hun var blond og kanskje rundt femtifem. "Takk." Sa jeg. "For en hyggelig ting å si!" Hun smilte til meg igjen, og jeg smilte tilbake. Datteren min sover dårlig for tiden. Hun våkner om natta og begynner å engste seg for ulike ting. Vi har time hos psykolog i midten av november. Hun kommer inn til meg tidlig om morgenen og vil ligge på armen. Så jeg sover også dårlig og ser deretter ut. Dessuten har jeg begynt med en retinolkrem, og syntes selv jeg var uvanlig stiv og rynkete i ansiktet i dag p.g.a. det. Derfor overrasket det meg at jeg skulle få et slikt kompliment i dag. Damen sa det uten å tenke seg om, virket det som,- hun sa det idet hun observerte meg. Jeg ble glad, men enda mer glad for å vite at det går slike mennesker rundt omkring. Gi en fremmed et kompliment! Du må mene det, og våge å si det, selvsagt, og etterpå kan du kose deg med det du har gjort. Ha en fin kveld, alle sammen! Anonymous poster hash: 47fab...6ca
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Så fin ting å gjøre. Tenker jo dette ganske ofte, men er vel for sjenert til å si det høyt. Vi burde vel alle si det positive vi tenker litt oftere Anonymous poster hash: 81c5c...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå