Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 nå i kveld på gutten min. Rakk akkurat apoteket, så fikk tatt en kur på han med en gang. Men greia er at vi har del seng de siste dagene, å da sikkert byttet litt puter. Mannen er borte så får ikke sjekket meg selv så godt. Såvidt jeg kan se i leggen ser jeg ikke noe. Men lurer veldig på om bare skal kjøre en slik kur for sikkerhetsskyld. Dumt og smitte gutten om det viser seg at keg har det. Står at lusen ikke kan bli rasisten mot denne kuren fordi den kveler lusen. Hvor lett blir man smittet? Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: 8beb2...a4b
Tipp topp Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg hadde tatt dn kur på meg selv for sikkerhets skyld så lenge det er at typen som kveler lusen og ikke nærvegift.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg hadde greid gjennom håret med lusekam over hvitt underlag. Hvis du er nøye og greier alt håret over underlaget vil du jo kunne se om det ramler noe bevegelig ned Anonymous poster hash: a0d91...714
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Hehe ser jeg har skrevet litt fort... Men takk for svar! Ja det er en slik kur som kveler lusen. Anonymous poster hash: 8beb2...a4b
Honningmelon Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg hadde tatt kur. To av barna her hadde lus. Gredde eldste flere ganger uten at jeg fant noe. Fant lus når jeg sjekket skikkelig med å dele opp håret. Hadde ingen til å sjekke meg, så tok kur uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå