Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #26 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har alltid trodd at det ble bleket pga. at vaskemiddelet "jobbet" ekstra med der som utfloden kommer i trusen. Det er iallefall ikke sperm som er grunnen, for da hadde ikke jeg hatt mange trusene som ble bleket i skrittet. Ikke vil jeg tro at jeg lekker urin heller, og jeg vasker meg stort sett med våtservietter ved hvert dobesøk da jeg har endel utflod, så ikke rester etter urin etter urinering heller. Det kan jo være utfloden som gjør det, men holder en knapp på vaskemiddel jeg da. Anonymous poster hash: 0ec70...4be
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #27 Skrevet 25. oktober 2014 Urin + vaskemiddel = røde / bruneøde merker i undertøy Anonymous poster hash: 024cf...593
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #28 Skrevet 25. oktober 2014 Har aldri opplevd, og jeg har mye utflod. Anonymous poster hash: 80eef...14e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #29 Skrevet 25. oktober 2014 Herregud det er jo selvfølgelig ikke urin eller sperm!!! Jeg har vertfall lurt på disse blekede flekkene siden jeg kom i puberteten, og jeg hadde IKKE sex før mange år etter det!! Og om det hadde vært urin, hvorfor bøker ikke urinen trusene til barna da? Eller mine egne for å si det sånn, FØR jeg kom i puberteten... For jeg lakk mye.. Både fordi jeg holdt meg for lenge og fordi jeg sleit med å være tørr på nettene. Hadde IKKE flekker da heller... TENK litt da... Likevel, dette er noe jeg har lurt på LENGE så fint om vi kunne kommet fram til noe? Anonymous poster hash: ed5c2...534
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #30 Skrevet 25. oktober 2014 Mine blir det hull i der etterhvert. Skulle tro utfloden var som syre.Anonymous poster hash: 4c651...0e3 nei det kommer av fising med hufsa det Anonymous poster hash: 3f705...0ec
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #31 Skrevet 25. oktober 2014 Herregud det er jo selvfølgelig ikke urin eller sperm!!! Jeg har vertfall lurt på disse blekede flekkene siden jeg kom i puberteten, og jeg hadde IKKE sex før mange år etter det!! Og om det hadde vært urin, hvorfor bøker ikke urinen trusene til barna da? Eller mine egne for å si det sånn, FØR jeg kom i puberteten... For jeg lakk mye.. Både fordi jeg holdt meg for lenge og fordi jeg sleit med å være tørr på nettene. Hadde IKKE flekker da heller... TENK litt da... Likevel, dette er noe jeg har lurt på LENGE så fint om vi kunne kommet fram til noe? Anonymous poster hash: ed5c2...534 I urin finnes det ammoniakk. Når dette kommer i kontakt med vaskemiddel kan det føre til en kjeisk reaksjon som gir misfarging (dvs. en bleking i stoffet) i undertøyet. Hvor mye ammoniakk urinen inneholder kan variere fra person til person. Trodde virkelig det var allmenn kjent. Man kan se det samme med svette - at t-skjorter kan bli misfarget under armene. Det er samme reaksjon. Ha litt eddik i vaskevannet. Det nøytraliserer. Anonymous poster hash: 024cf...593
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #32 Skrevet 25. oktober 2014 Dette har skjedd med meg siden jeg var 9-10 år gammel, så kan ikke være urin eller sæd... (Jeg var et svært renslig barn og nekter og tro at jeg hadde svak bekkenbunn på den tiden altså ) Anonymous poster hash: 67239...a3a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #33 Skrevet 25. oktober 2014 Dette har skjedd med meg siden jeg var 9-10 år gammel, så kan ikke være urin eller sæd... (Jeg var et svært renslig barn og nekter og tro at jeg hadde svak bekkenbunn på den tiden altså ) Anonymous poster hash: 67239...a3a Alle kan svette mellom bena (urin skilles ut i svette også) eller lekke noen dråper innimellom. Anonymous poster hash: 024cf...593
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #34 Skrevet 25. oktober 2014 Dersom server urin - hvorfor sliter også tilfelle ikke alle med dette? Anonymous poster hash: ff56d...f1b
Mamma_til_2 Skrevet 25. oktober 2014 #35 Skrevet 25. oktober 2014 Dersom server urin - hvorfor sliter også tilfelle ikke alle med dette? Anonymous poster hash: ff56d...f1b ?????
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #36 Skrevet 25. oktober 2014 Dette har skjedd med meg siden jeg var 9-10 år gammel, så kan ikke være urin eller sæd... (Jeg var et svært renslig barn og nekter og tro at jeg hadde svak bekkenbunn på den tiden altså ) Anonymous poster hash: 67239...a3a Alle kan svette mellom bena (urin skilles ut i svette også) eller lekke noen dråper innimellom. Anonymous poster hash: 024cf...593 Jeg holder en knapp på utflod. Jeg har mistet utfloden etter jeg begynte på en ny type p-piller og etter det har jeg ikke hatt noen problemer. Anonymous poster hash: 67239...a3a
Sofus00 Skrevet 29. desember 2020 #37 Skrevet 29. desember 2020 Om noen fortsatt lurer på dette så har jeg funnet ut at det er pga pH-balansen i underlivet er normal! Så er i teorien en veldig positiv ting :) Men veldig irriterende er det :P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå