Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Noen andre som handlet og hadde lapp med hjemme fra, at vi fikk lov å kjøpe tobakk/sigaretter? Merkelig å tenke tilbake på 😄 Anonymous poster hash: eb13d...57f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Jepp. Er født i 84, så handlet røyk med papir når jeg hadde med lapp. Kan tenke meg dette var mellom 91-96. Hadde faktisk glemt dette til du stilte spørsmålet nå. Dette hadde vel vært nyhetsstoff nå Anonymous poster hash: 40d26...dbd
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Det værst er at enkelte foreldre tror det går enda. Stakkars unger som blir sendt på butikken med lapp. Anonymous poster hash: 1bf22...328
PrinsesseHengepupp Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Hehe, ja det hadde jeg og glemt
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 Ingen som gjør det i dag vel?? 😳😳 Tidene har forandret seg gitt 😊 Anonymous poster hash: eb13d...57f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #6 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg gikk på barneskolen på sent åttitallet og hadde en lærer som røyket i timen uten at noen brydde seg😳 Anonymous poster hash: 876cd...f48
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #7 Skrevet 24. oktober 2014 Nei foreldrene mine var heldigvis såpass oppegående at de ikke røkte Anonymous poster hash: a0de5...f79
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #8 Skrevet 24. oktober 2014 og der kom jeg på at vi lagde falske lapper og fikk kjøpt røyk Anonymous poster hash: 40618...5f7
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #9 Skrevet 24. oktober 2014 Det gjorde jeg også. Med lapp fra mor var allting lov. Hvorfor var de ikke like strenge da tro? Hmm.. Anonymous poster hash: 6b448...99b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #10 Skrevet 24. oktober 2014 Det rare er jo at det blir sett på som sååååå tullete i dag! Det er liksom helt uten perspektiv dette med røyking i dag. Jeg hadde en mor som røykte. Det hente at jeg kjøpte røyk på butikken over veien for henne. Hun røykte inne, men aldri i bilen. Stor prosent andel av mine venner hadde gjerne to foreldre som røykte inn, og de røykte i bilen også. Det er ikke slik at min generasjon er overrepresentert som kols pasienter i i 30 årene. Vi har faktisk ikke varige men noen av oss. Nå er det helt totalt krise om noen tenner i en røyk på et busstopp der noen med barn eller barnevegon også venter på bussen. Det mangler litt perspektiv dette hysteriet som foregår nå. Ps Min mor slutta å røyke for mange år siden, ingen av oss barna røyker, og ingen av barna tilv enninnene hennes røyker heller. Anonymous poster hash: 9f4f6...c04
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #11 Skrevet 24. oktober 2014 Hahah, det gjorde jeg også. Ikke for mamma/pappa, men naboen på campingen. Synes d var stas når han spurte for jeg fikk alltid en 5er til bugg:) Blei jo en hel haug m bugg (de koste 25 øre). Hjemme på butikken kunne vi krite, dama i kassa hadde en bok som hun skrev opp hva vi handlet. Anonymous poster hash: 61c4e...040
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #12 Skrevet 24. oktober 2014 Noen andre som handlet og hadde lapp med hjemme fra, at vi fikk lov å kjøpe tobakk/sigaretter? Merkelig å tenke tilbake på Anonymous poster hash: eb13d...57f Oh yes! Petterøes nr tre og rød big ben? Papir. Ikke Rizzla! Var ikke gammel heller, hadde med trillebag og gikk på sterkt trafikert vei uten fortau med lapp og penger i lomma. Lørdagsgodteri og tobakk. Herlig! Anonymous poster hash: f355d...127
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #13 Skrevet 24. oktober 2014 Det rare er jo at det blir sett på som sååååå tullete i dag!Det er liksom helt uten perspektiv dette med røyking i dag. Jeg hadde en mor som røykte. Det hente at jeg kjøpte røyk på butikken over veien for henne. Hun røykte inne, men aldri i bilen.Stor prosent andel av mine venner hadde gjerne to foreldre som røykte inn, og de røykte i bilen også. Det er ikke slik at min generasjon er overrepresentert som kols pasienter i i 30 årene. Vi har faktisk ikke varige men noen av oss.Nå er det helt totalt krise om noen tenner i en røyk på et busstopp der noen med barn eller barnevegon også venter på bussen. Det mangler litt perspektiv dette hysteriet som foregår nå. Ps Min mor slutta å røyke for mange år siden, ingen av oss barna røyker, og ingen av barna tilv enninnene hennes røyker heller. Anonymous poster hash: 9f4f6...c04 Det er vel ikke i 30 årene man får kols da. Min far har det og skal love deg det er noe drit! Anonymous poster hash: f355d...127
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #14 Skrevet 24. oktober 2014 Dere mener at det ikke var farlig å røyke inne osv.... Hvorfor tror dere at 1 av 3 om få år 1 av 2 får kreft da?? Mora mi røyka når hun var gravid og når vi var små. Sikkert derfor vi får så mye dritt Anonymous poster hash: dae97...0aa
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #15 Skrevet 24. oktober 2014 og der kom jeg på at vi lagde falske lapper og fikk kjøpt røyk Anonymous poster hash: 40618...5f7 Det gjorde vi også etterhvert 😝 Anonymous poster hash: eb13d...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå