Gå til innhold

4 åringen min sover enda ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun stod opp kl 06.30 i barnehagen fra 07.30-16 og full rulle hele tiden hjemme. Og har enda ikke sovnet. Er som regel ikke sovnet før 21.30 hver eneste dag. Vet ikke hva jeg skal gjøre mer. Er alene med henne og, så ingen Pappa som kan ta leggingen

Anonymous poster hash: f65c0...d40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overtrøtt. Når legger du henne?

Skrevet

La henne 19.30

Skrevet

Om jeg legger min etter at hun er klar for senga blir hun sånn, hun blir snart 4. Prøv og legge litt tidligere kanskje. Kan funke.

Skrevet

Jeg har prøvd å legge både tidligere og senere. Vi har de samme rutinene hver kveld. Leser 2 bøker også er det natta. Hun sover alltid 21.30 uansett. Av og til senere og. Våkner 6.30-7

Skrevet

Noen barn trenger lite søvn. Vår ene er sånn. Han sovner nesten alltid sent og våkner uten problemer om morgenen. I uka, så vekker vi han, men han er utsovd når vi vekker og i helgene våkner han til ca samme tid av seg selv. Han fungerer helt fin i løpet av dagen uten å virke trøtt og utslitt da. En dag innimellom sovner han mye tidligere og da har vi oftest merket på han at han er ekstra trøtt. Vi legger han til samme tid uansett og så ligger han i senga og slapper av, leser eller leker med noen leker. Før var vi strenge på at han måtte slukke lyset og være stille, men da ble han mer urolig og sovnet enda senere, så nå styrer han stort sett selv når han skrur av lyset. Han er 7 år nå, men har vært sånn fra han var liten.

Anonymous poster hash: 15046...8cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...