Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Samboeren min har bursdag og jeg ønsker å overraske han med å gå ut å spise. Anonymous poster hash: dded1...24a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Trancher på frogner er intim og hyggelig. Nydelig biff Anonymous poster hash: 6c703...943
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Sawan Anonymous poster hash: d46a7...bdf
gale damen Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 Dinner. Noodi er også ok, men ikke like bra som Dinner :-)
Gidder ikke! Skrevet 24. oktober 2014 #7 Skrevet 24. oktober 2014 Liker dere sushi, er Alex Sushi helt fantastisk!
Soon to be mum Skrevet 24. oktober 2014 #8 Skrevet 24. oktober 2014 Enig i forslagene om Dinner og Smalhans. Ellers elsker jeg Brasserie France. De har fantastisk god tradisjonell fransk mat. Altså ikke sånn 'jålete' fransk Michelin-mat, men tradisjonell fransk mat som løksuppe, entrecôte og blåskjell. Og, best av alt, de har dessertvogn! Hvis man bestiller den kommer de med en vogn full av digge ting (sjokolademousse, crème brûlée, forskjellige kaker, 'hjemmetlaget' iskrem osv). Alt er laget i miniversjoner slik at man kan smake på så mye som mulig, og hvis man vil kommer de flere ganger. 😁 Beste desserten i byen. ❤️ Hvis man får bord i 2. etg har de ikke dessertvogn der, men man kan få en desserttallerken med alle tingene fra vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå