Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Svigermor har 3 svigerdøtre. Hun har lagt sin elsk på ene. Hun får gaver, komplimenter, masse kommentarer på FB og barnepass når det skulle være. Jeg vet ikke ståa er med andre svigerdatter, men det er visst ikke like stas med meg. Her får jeg verken eller. Det verste av alt er jo at svigerdatteren som hun er så glad i er langt fra like glad i sin svigermor og har sagt masse stygt om henne. Hun nekter også å feire jul med svigermor. Jeg burde kanskje være fornøyd med at jeg slipper ha så mye kontakt med svigermor da hun er meget spesiell, men likevel kjenner jeg at det er litt sårt. Anonymous poster hash: 2a112...d25
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Svigermor har 3 svigerdøtre. Hun har lagt sin elsk på ene. Hun får gaver, komplimenter, masse kommentarer på FB og barnepass når det skulle være. Jeg vet ikke ståa er med andre svigerdatter, men det er visst ikke like stas med meg. Her får jeg verken eller. Det verste av alt er jo at svigerdatteren som hun er så glad i er langt fra like glad i sin svigermor og har sagt masse stygt om henne. Hun nekter også å feire jul med svigermor. Jeg burde kanskje være fornøyd med at jeg slipper ha så mye kontakt med svigermor da hun er meget spesiell, men likevel kjenner jeg at det er litt sårt. Anonymous poster hash: 2a112...d25 Jepp. Min nekter å hilse på meg, snakke med meg og i det hele tatt anerkjenne min eksistens. Og jeg gidder ikke bry meg, jeg forholder meg ikke til henne. Anonymous poster hash: 42751...52f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Du er ikke alene ! Anonymous poster hash: 27e2d...8fc
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Men får hun lov til å passe ungene dine da? Anonymous poster hash: 2ae23...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå