Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg og mannen har åpnet en flaske spansk rødvin, den smakte Etterpå ska vi ta oss en corona til chillitacoen Anonymous poster hash: bd468...b75
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg skal ha en cider til biffen straks, mens mannen skal ha vin og aquevitt. Anonymous poster hash: df254...861
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #7 Skrevet 24. oktober 2014 Vann Men blir vel en pils etterhvert Anonymous poster hash: 9d2ff...066
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #8 Skrevet 24. oktober 2014 Farris Anonymous poster hash: 03038...943
MammantilNurket Skrevet 24. oktober 2014 #9 Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Akevitt, øl, vin ... ?! Dere er jaggu en skokk med drukkenbolter, alle som en Fysjom-pføy!! Endret 24. oktober 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #10 Skrevet 24. oktober 2014 Hahaha drukkenbolter var ny, det ordet har jeg aldri hørt før Anonymous poster hash: bd468...b75
MammantilNurket Skrevet 24. oktober 2014 #11 Skrevet 24. oktober 2014 Hahaha drukkenbolter var ny, det ordet har jeg aldri hørt før Anonymous poster hash: bd468...b75 Drukkenbolt brukes alt for sjeldent i disse dager
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #14 Skrevet 24. oktober 2014 Blir Pepsi Max etterhvert her nå 😊 Anonymous poster hash: 9feaa...056
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #15 Skrevet 24. oktober 2014 Lerum julebrus, ingen over og ingen ved siden av Anonymous poster hash: e1afb...196
Hønemor30 Skrevet 24. oktober 2014 #17 Skrevet 24. oktober 2014 Hjemme alene og et glass vin på a mor
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #19 Skrevet 24. oktober 2014 Hahaha drukkenbolter var ny, det ordet har jeg aldri hørt før Anonymous poster hash: bd468...b75 Da har du igjen svært mye å høre! Drukkenbolt er et gammelt ord. Ellers er det kun Solo i glasset her i kveld. Anonymous poster hash: 96630...753
ms.Pond Skrevet 24. oktober 2014 #20 Skrevet 24. oktober 2014 Hansa null akkurat nå. Ellers går det i vann med sitron.
DramaMama Skrevet 24. oktober 2014 #21 Skrevet 24. oktober 2014 Solbærsaft... Fantaserer om ost, kjeks og vin.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #22 Skrevet 24. oktober 2014 Cola! Love it Anonymous poster hash: 32c68...a46
mamma_bergen Skrevet 24. oktober 2014 #23 Skrevet 24. oktober 2014 Har bytter ut farrisen med julebrus i kveld, det er jo helg
Gidder ikke! Skrevet 24. oktober 2014 #24 Skrevet 24. oktober 2014 Øl 😃 Er alene og pakker ned til jeg skal flytte i morgen, så det blir vel en sixpack tenke jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå