Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Pga en medisin jeg går på som kan påvirke litt av hvert i kroppen så tok jeg for noen uker siden den årlige blodprøven jeg må ta. Den viste at jeg har litt forhøyet leververdier, men det er ikke pga medisinen. Jeg har ingen symptomer på forhøyet leververdier. Er overvektig men har siden juni gått ned 12 kg og trenger å gå ned ca 12 kg til, så er ikke kjempe overvektig men for tykk ja. Spiser ikke mye feit mat eller mye gotteri, har slanke/slankere venner som spiser mer usunt enn meg. Jeg gikk opp pga svangerskap og bekkenløsning i svangerskapet og i nesten 1 år etter fødselen i fjor. Har vært veldig innaktiv, og spist for mye, men ikke mye junk. Men siden jeg har gått ned 12 kg så har jeg selvfølgelig spist sunnere de siste mnd. Jeg tenkte ikke så mye på det når legen sa det og hun var opptatt da med å fjerne en føflekk på meg, så jeg spurte ikke så mye. Hun sa at leververdiene kan være pga min overvekt og jeg tok en ny blodprøve. Noen som har opplevd det samme? Ble noe gjort? Eller ser man det an? Både min mor og bror har fjernet galleblæren pga gallestein, men de hadde mye symptomer, blant annet gallesteinsanfall. Anonymous poster hash: 2ad65...fe2
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Har også litt forhøyede leververdier, og det pga overvekt. Ca 15 kg for mye. Ikke annet å gjøre med det enn å spise mindre fett og sukker sier legen. Anonymous poster hash: d8c99...0a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå