Gå til innhold

Noen erfaring med p-stav/pinne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått resept på dette og legen fortalte at mange at bivirkninger i form av ømme bryster og uregelmessig mens. Noen som har opplevd dette?

 

Gikk på cerazette før men sluttet pga svært uregelmessig mens, null sexlyst og humørsvingninger de luxe. Lei av å bruke kondom.

 

Anonymous poster hash: 6110d...059

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen negativ erfaring hos meg. Brukt det tilsammen i 8 år.

 

Anonymous poster hash: 89996...967

Skrevet

Blødde HELE tiden. Tok den ut etter 5 mnd.

 

Anonymous poster hash: 75903...ecf

Skrevet

Har blødd sinnsyk mye :(

Skal ta den ut snart etter et år med mensen og ømme pupper

 

Anonymous poster hash: badd5...912

Skrevet

Zeracette er tilnærmett lik Nexplanon, så tåler man ikke pillene, er det lite trolig man tåler staven.

 

Forøvrig har jeg brukt p-stav i over 10 år uten problem. Hadde noen måneder med litt blødninger i starten, men det ble fikset med Pergo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...