Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Fått resept på dette og legen fortalte at mange at bivirkninger i form av ømme bryster og uregelmessig mens. Noen som har opplevd dette? Gikk på cerazette før men sluttet pga svært uregelmessig mens, null sexlyst og humørsvingninger de luxe. Lei av å bruke kondom. Anonymous poster hash: 6110d...059
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Ingen negativ erfaring hos meg. Brukt det tilsammen i 8 år. Anonymous poster hash: 89996...967
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Blødde HELE tiden. Tok den ut etter 5 mnd. Anonymous poster hash: 75903...ecf
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Har blødd sinnsyk mye Skal ta den ut snart etter et år med mensen og ømme pupper Anonymous poster hash: badd5...912
HvittHus Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 Zeracette er tilnærmett lik Nexplanon, så tåler man ikke pillene, er det lite trolig man tåler staven. Forøvrig har jeg brukt p-stav i over 10 år uten problem. Hadde noen måneder med litt blødninger i starten, men det ble fikset med Pergo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå