Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Noen som har kurert seg selv for ekstrem alenehjemmeangst? Tips til ei som må holde ut ei uke, og som går og legger seg så snart det blir mørkt ute? Anonymous poster hash: 6e2b5...d09
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Som med alt annet: øve, øve, øve, øve... Anonymous poster hash: c52f0...73b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Hvordan øve da? Sitte nede i stua og stirre ut i mørket? Late som at jeg ikke føler at det er noen ute i hagen som kikker på meg? Naja jeg får jo øvd meg denne uka da. Kommer ikke til å gå fra mannen med det første ihvertfall;) Anonymous poster hash: 6e2b5...d09
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Trekke for gardinene? Se på tv, surfe litt? Bake en kake, eller gjøre husarbeid? Å sitte inne i et lyst rom og stirre ut i mørket, blir jo skummelt uansett åssen du vrir og vender på det. Ikke gjør det. Anonymous poster hash: b92e3...f54
QueeenBeee Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 Bare å bite i det sure eple og gjør det. Er selv plaget med å være husredd og mannen min fikk seg nattvakt jobb. En uke på og en uke av. Veldig tøft til å begynne med, men etter hvert så ble det bedre. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå