Gå til innhold

Hva er dette? (ekle opplysninger...sorry!!)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste par dagene hatt veldig mye utflod, men det er veldig tykt og slimete. Aldri hatt slik utflod før... lukter ikke noe, og er hvitt/blankt. Jeg VET at jeg ikke har eggløsning nå, det hadde jeg for litt over en uke siden. Skal altså ha mensen om ca en uke... Tok en graviditetstest i dag, men den var klart negativ... er vel litt tidlig å teste men.... 

 

Noen som vet hva det kan komme av?



Anonymous poster hash: 94fa1...e53
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det vet jeg ikke.



Anonymous poster hash: a1f8f...f6b
Skrevet

Kroppen er aldri alltid lik. Det kan komme av sikker flere ting. Men det kan komme av at du mensen, selv om du ikke pleier og ha det. Det kan komme av at du er gravid, men at det er for tidlig for en test.

 

Det kan også være at egget ikke slapp når du tror du hadde el, men så har du el nå. Altså at el har blitt forsinket.

 

Anonymous poster hash: 713ce...9b7

Skrevet

Kroppen er aldri alltid lik. Det kan komme av sikker flere ting. Men det kan komme av at du mensen, selv om du ikke pleier og ha det. Det kan komme av at du er gravid, men at det er for tidlig for en test.

 

Det kan også være at egget ikke slapp når du tror du hadde el, men så har du el nå. Altså at el har blitt forsinket.

 

Anonymous poster hash: 713ce...9b7

Vet det ikke er eggløsninga, for jeg har vært på egguttak denne mnd :P Så alle eggene ble hentet ut for over en uke siden. Så jeg VET det ikke er noen egg i systemet :P Bortsett fra det de satte inn...

 

Anonymous poster hash: 94fa1...e53

Skrevet

Å ja! Nettopp hatt første runde med ivf jeg også!

 

Men da går du kanskje på noen slike stikkpiller? Det syns hvertfall jeg er skikkelig gris.

Men det kan jo være tegn på graviditet.

 

Håper det klaffer da!

 

Anonymous poster hash: 713ce...9b7

Skrevet

Om du har fått satt inn egg så tar du vel crinone eller annen progestronstøttende medisin? Er det ikke dette som kommer ut da?



Anonymous poster hash: effec...b4d
Skrevet

Til begge dere over;

 

Jo, tar stikkpiller og JA det er noe skikkelig gris!!! Gleder meg til å bli ferdig!

 

Men det slimet som har kommet i det siste er helt annerledes enn det som vanligvis har kommet. Det fra pillene er helt hvitt og mer seigt/klumpete, mens dette har en helt annen konsistens... nesten litt sånn "strekkbart" om dere skjønner? Og det er ikke det som kommer fra pillene... 

 

Jaja...får bare vente en uke til da... regner egentlig ikke med at jeg er gravid. Men får ta testen når de sa jeg skulle også :P



Anonymous poster hash: 94fa1...e53
Skrevet

Å ja! Nettopp hatt første runde med ivf jeg også!

 

Men da går du kanskje på noen slike stikkpiller? Det syns hvertfall jeg er skikkelig gris.

Men det kan jo være tegn på graviditet.

 

Håper det klaffer da!

 

Anonymous poster hash: 713ce...9b7

Er du? Har du fått satt inn igjen da? Spennende! Hvor har du gjort det? Jeg har vært i porsgrunn jeg...

 

Anonymous poster hash: 94fa1...e53

Skrevet

Vi orket ikke vente på det offentlige så tok privat i Oslo. Ja har satt inn, å er nå 6+3 😄

 

Er det første forsøk?

 

Anonymous poster hash: 713ce...9b7

Skrevet

Vi orket ikke vente på det offentlige så tok privat i Oslo. Ja har satt inn, å er nå 6+3

 

Er det første forsøk?

 

Anonymous poster hash: 713ce...9b7

Gratulerer!! :) Ja, er første innsett og forsøk. Tviler på at det går... har ikke merket noen symptomer til nå hvertfall :P Bra jeg har noen egg på frysa i tillegg ;)

 

Anonymous poster hash: 94fa1...e53

Skrevet

Takk!

 

Skal krysse fingrene for dere, lykke til :)

 

Anonymous poster hash: 713ce...9b7

Skrevet

Alt for tidlig å teste. Vet der er vanskelig men vent noen dager :)

 

Anonymous poster hash: 89ade...db6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...