Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Har søkt på drømmejobben, og er nå kommet dit at det står mellom meg og en annen kandidat. Det har gått fire uker siden andregangsintervjuet, og etter dette har jeg tatt en rekke personlighetstester. Venter nå på å komme til siste intervjurunde, men denne har blitt utsatt flere ganger av firmaet. Må også nevnes at jeg fikk beskjed etter siste intervju at resten av prosessen skulle det avgjøres hvem som fikk jobben, og kanskje de velger å beholde en av oss eller begge to. Nå så jeg nettopp at samme stillingen jeg søker på, er lyst ut på nytt for tre dager siden! Hva i alle dager betyr dette da...??? Har kontaktet firma men får ikke noe svar.... Anonymous poster hash: 3ec84...e6f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Da var du ikke aktuell. Anonymous poster hash: 6a710...e30
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Men de kan vel ikke bare lyse ut stillingen på nytt uten å informere meg om det....? Det siste jeg hørte fra de var jo i begynnelsen av denne uken, og da skulle de finne en dato til denne eller neste uke for siste intervjuet.... Og tidligere var ble jeg spurt om jeg ville utsette tredje intervjuet pga en ulykke jeg var i - og ble da forsikret om at jeg tapte ingenting på å utsette om jeg ville, for jeg var en høyst aktuell kandidat...Jeg er bare så forvirret og nervøs! Hvordan kan de bare ha snudd helt om, uten å ha møtt meg engang...?? Andre intervjuet var med andre representanter fra firmaet enn de jeg skulle møte nå....Vi var jo to kandidater... kan det hende at den andre har fått avslag og nå vil de ha en til person i stillingen, mens jeg fremdeles er aktuell.....?? Uff... dette er tortur! Hilsen HI Anonymous poster hash: 3ec84...e6f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Å, jeg føler veldig med deg! Krysser fingere Men de kan vel ikke bare lyse ut stillingen på nytt uten å informere meg om det....? Det siste jeg hørte fra de var jo i begynnelsen av denne uken, og da skulle de finne en dato til denne eller neste uke for siste intervjuet.... Og tidligere var ble jeg spurt om jeg ville utsette tredje intervjuet pga en ulykke jeg var i - og ble da forsikret om at jeg tapte ingenting på å utsette om jeg ville, for jeg var en høyst aktuell kandidat...Jeg er bare så forvirret og nervøs! Hvordan kan de bare ha snudd helt om, uten å ha møtt meg engang...?? Andre intervjuet var med andre representanter fra firmaet enn de jeg skulle møte nå....Vi var jo to kandidater... kan det hende at den andre har fått avslag og nå vil de ha en til person i stillingen, mens jeg fremdeles er aktuell.....?? Uff... dette er tortur! Hilsen HI Anonymous poster hash: 3ec84...e6f Å, jeg føler veldig med deg! Det var utrolig rart at de lyser den ut på nytt når de har brukt så mye tid på deg og en til. Og også rart at de ikke har kontaktet deg.Er redd du ikke får den da, men krysser fingrene likevel. de skylder deg uansett en forklaring! Anonymous poster hash: 5ba93...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå