Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Her skjer det så å si aldri. Det har vel en skjedd en gang at han har kjøpt noe til meg som jeg ble veldig glad og overrasker for uten at det var jul, bursdag osv. Til jul og bursdag må han ha ønskeliste selv om det er mange ting jeg har ønsket meg i tiden før. Aldri blitt overrasket med barnevakt osv. Vet at kjærligheten ikke kan måles i gaver, men føler heller ikke at keg betyr så mye når han bruker så lite tid og energi på det han kjøper. I starten var jeg flink og ordnet med flotte gaver. Fikset barnevakt på bryllupsdagen sånn at vi kunne gå ut å spise, har gitt ferietur han ikke visste om til en bursdag osv. Nå er jeg kommet dit at gavene til han er de jeg bruker minst tid på..... Så derfor lurer jeg på hva som er vanlig? Blir dere overrasket av mannen? Og hva blir dere overrasket med? Anonymous poster hash: 867b4...6d2
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Nope, aldri! Anonymous poster hash: ca9fe...1cd
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Han gir meg frokost på senga innimellom:) ellers kan han lage til koselige små måltid til oss her hjemme når barna er i seng:) Sånne litt mer omfattende ting skjer sjeldnere.. Anonymous poster hash: fe57a...970
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Blir overrasket jevnlig. Mannen vet at det er mitt kjærlighetsspråk (ikke materialistisk), så det passer han på. Kan være veldig små ting, kjøper noen gode oster på butikken, tar med seg bakerivarer hjem, til større ting- bestiller reiser eller overraskelsebursdag. Han kjøper alltid noe hvis han er på reise, et skjerf, en parfyme eller smykke. Synes det er veldig hyggelig og romantisk. Vært sammen i 12 år. Anonymous poster hash: bab42...a41
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 Positivt overrasket? Aldri. Negativt? Ofte, for eksempel at han ikke lenger ønsker sex og avviser meg uansett hvordan jeg prøver - det er overraskende for meg, men i negativ retning. Det har også skjedd at han fortalte meg om planer han la for oss - for eksempel kjæresteweekend, kino osv for så å avblåse planene rett før. Anonymous poster hash: 26c56...9bb
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #6 Skrevet 24. oktober 2014 Han kjøper sjelden gaver til meg, men kan finne på å overraske meg med deilig hjemmelaget middag, favoritt sjokoladen min, en tur på byen, kino, stand up osv. Eller nyvasket hus, barnevakt så jeg kan gå ut med venninner, ting til hobbyen min og andre småting. Han sender ofte koselige meldinger og sånn også. Sier jeg at det er ting jeg må fikse og ordne, kjøpe inn, forberede osv (helt uten at jeg mener jeg trenger hjelp til det), så fikser han det ofte dagen etter og sender meg melding om at det er ordnet. F.eks snakket vi her om dagen om at vi måtte kjøpe inn ting og tang til barnas årlige julevetksted (der 15 barn med foreldre kommer) og dagen etter sendte han meg melding om at han hadde kjøpt inn nesten alt som trengtes av hobbysaker:) Jeg er dessverre ikke like flink til det samme:( Men nå skal det sies at vi ikke har bodd sammen mer enn i overkant av ett år, selv om vi har vært kjærester lengre, og vi har ikke felles barn. Jeg forventer ikke at han fortsetter slik om fem år... Anonymous poster hash: ad595...03c
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #7 Skrevet 24. oktober 2014 Stadig vekk Om det er blomster på bordet, at han lager middag, vanner blomster, gir en kompliment eller smiler nyforelsket. Det er det lille i hverdagen som får sommerfuglene til å svirre i magen Anonymous poster hash: a557c...04b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #8 Skrevet 24. oktober 2014 Reagerer litt på at mannen OVERRASKER enkelte av dere ved å være barnevakt så dere får gått ut med venninner osv. Er ikke det hans barn også? Mener dere at dere overrasker mannen ved å passe deres egne barn sånn at han får trent, tatt en øl med kompis osv, eller er det kun menn som er "barnevakter" for egne barn i eget hus??? Anonymous poster hash: 26c56...9bb
Honningmelon Skrevet 24. oktober 2014 #9 Skrevet 24. oktober 2014 Innimellom. På mandag kom han hjem med roser.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #10 Skrevet 24. oktober 2014 Absolutt aldri. Får gave til jul og bursdag, sist fikk jeg 1000 kr rett i hånda, han gadd ikke engang å kjøpe et kort. Har ikke engang fått en blomsterkvast etter fødselene. Han er heller ikke generøs med kjærtegn eller godord. Lurer på hvorfor jeg gidder... Anonymous poster hash: 8710a...677
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #11 Skrevet 24. oktober 2014 Reagerer litt på at mannen OVERRASKER enkelte av dere ved å være barnevakt så dere får gått ut med venninner osv. Er ikke det hans barn også? Mener dere at dere overrasker mannen ved å passe deres egne barn sånn at han får trent, tatt en øl med kompis osv, eller er det kun menn som er "barnevakter" for egne barn i eget hus??? Anonymous poster hash: 26c56...9bb Ja, det er en overraskelse når mannen uventet rundt middagsbordet sier "jeg tar barna i kveld og i morgen tidlig, så hører du med noen av venninnene dine om de vil være med ut i kveld", helt uten at man har snakket om det på forhånd. Nå skal det sies at jeg sjelden går ut og har flere venninner med barnefri annenhver helg, og innimellom lengter jeg etter å ta meg en fest, jeg også. Så JA, da er det en OVeRRASKELSE. Anonymous poster hash: ad595...03c
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #12 Skrevet 24. oktober 2014 Blir aldri overrasket. Ikke med en blomsterkvast en gang. Min drøm er jo at han har skaffet oss barnefri og bestillt weekendtur uten at jeg vet det, men det kommer aldri til å skje. Jeg overrasker jo aldri han heller da, men det er fordi han ikke liker det. Han fatter ikke poenget på en måte. er vel derfor han ikke gjør det med meg heller. Overrasker han forressten av og til med noe godt å spise. Gjærbakst, kake osv, og han blir jo gla for det altså. Men kunne ikke fallt han inn å gjort noe i retur. Anonymous poster hash: b9153...b2f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #13 Skrevet 24. oktober 2014 denne mnd har jeg fått skinn jakke til 4000, en pose med kjukke gode ull gensere han viste jeg ville ha(5 stk). han har betalt for en "Handle kurv" med sminke fra sephora (ca 3000) + at jeg fikk solsikker i går, vanligvis får jeg ikke noe spess av han men siden han har jobbet mye mer enn vanlig i det siste har han villet gjøre noe koslig for meg så det ble jeg naturligvis glad for Anonymous poster hash: 0d06f...563
Gemini77 Skrevet 24. oktober 2014 #14 Skrevet 24. oktober 2014 Ganske ofte... Kjøper blomster flere ganger i mnd og kjøper ofte gaver til meg når han er noen steder. I tillegg så kan jeg gå og legge meg og stearinlys er tent og han skal gi meg en lang og god massasje (uten happy ending så det er ikke forventningene til sex ;-) ) Han kan planlegge at vi skal til favorittbutikken min en fredags formiddag for å shoppe klær til meg og han betaler moroa (som alltid blir veldig dyr...) Han åpner dørene for meg er en generelt fantastisk mann...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #15 Skrevet 24. oktober 2014 Hva mener du med overrasket? Da vi hadde spist middag sa mannen at jeg kunne gå og ta meg et bad (her ligger jeg nå), mens han skulle ordne opp nede. Dvs passe tre små, rydde av etter middag, lage dessert/kveldsmat og legge de tre propellene. Det holder for meg... Anonymous poster hash: 56d58...def
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #16 Skrevet 24. oktober 2014 Hav overrasker ikke kjempeofte ved at jeg er uvitende. Men han kjøper masse til meg. Spør alltid når han er på jobb (jobber mye utenlands) om jeg vil ha parfyme eller solbriller eller annet stesj han kommer over. Skal sies at han er glad i å handle. Og han spør om jeg vil bli med på konserter osv, og om han skal kjøpe billetter til oss, men er ikke sånn at han tar meg med og at jeg blir overrasket. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med mannen min Anonymous poster hash: 8360a...dd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå