Gå til innhold

Er dette delte magemuskler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan svare. 6,5 mnd siden fødsel nummer to...

Anonymous poster hash: 7db53...b36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrevet

Gikk ikke an å laste opp bilde med iPad gitt

Skrevet

Gikk ikke an å laste opp bilde med iPad gittAnonymous poster hash: 7db53...b36

Håper noen kan svare. 6,5 mnd siden fødsel nummer to...Anonymous poster hash: 7db53...b36

post-42-0-93996300-1414146944_thumb.jpg

Skrevet

Vanskelig å se på den måten...

Legg deg ned og gjør et par sit ups, så ser du om det liksom buler ut over navlen

Anonymous poster hash: e31d4...ce4

Skrevet

Den streken under navel er kanskje bare frdi huden har vært tøyd? ser ut som en rumpe!!

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å sjekke det (fra jordmor på føden) ved å ta en situp, og så kjenne på magemusklene. Man kjenner om de er delte, jeg fikk tre fingre i mellom magemusklene, og hadde noe delte magemuskler. Noen får hele never i mellom... Jeg trente mye mageøvelser etterpå, og musklene kom sammen igjen. Nå er de helt tette.

Anonymous poster hash: 5be46...584
Skrevet

Legg deg ned, ta en sit up, hold posisjonen og kjenn etter. Er det et mellomrom mellom musklene?

Skrevet

Må legge til at magemuskler kan bruke ett år på å gå sammen igjen etter en fødsel.

Skrevet

Må legge til at magemuskler kan bruke ett år på å gå sammen igjen etter en fødsel.

Mine magemuskler er fortsatt ikke helt på plass,selv om det er 1,5 år siden jeg fødte sist.Når jeg tar en sit up,kan jeg stikke alle fingrene mellom musklene midt på magen om jeg vil.Men det er ikke sjenerende på en annen måte, det vises ikke overhodet, det bare kjennes...

Anonymous poster hash: 85894...c91

Skrevet

Den streken under navel er kanskje bare frdi huden har vært tøyd? ser ut som en rumpe!!

Hehe hadde en sånn rumpe jeg også 😉 Det vil bli litt bedre med tiden, også ville jeg trent kjernemuskulaturen/skrå magemuskler (i tilfelle delte magemuskler?).

Jeg fikk en helt "ny" mage med noen mnd trening+endring av kosthold 😊

Anonymous poster hash: e31d4...ce4

Skrevet

At du har "rumpemage" har ingenting med delte magemuskler å gjøre, det er fett og strekt hud som lager det og er overhodet ikke uvanlig. Men rumpemagen sitter utenpå musklene.

Anonymous poster hash: d8c79...1ac
Skrevet

Mine magemuskler er fortsatt ikke helt på plass,selv om det er 1,5 år siden jeg fødte sist.Når jeg tar en sit up,kan jeg stikke alle fingrene mellom musklene midt på magen om jeg vil.Men det er ikke sjenerende på en annen måte, det vises ikke overhodet, det bare kjennes...

Anonymous poster hash: 85894...c91

Jeg skrev bare at de kan bruke så lang tid, de går ikke sammen for alle.

Jeg har selv sydd magemusklene sammen igjen, og jeg vil råde deg til å kun gjøre dette dersom det er veldig sjenerende. Det er vondt!

Skrevet

Tror ikke dette er delte. Jeg har også sånn og det er fett og utrent hos meg

Anonymous poster hash: 8fb13...9b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...