Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 3.klassingen har spurt etter dette da flere i klassen har det med når de har svømming og gym. Han er jo enda ikke fylt 8 så jeg syns jo det er veldig tidlig og han har absolutt ikke bruk for det;-) Og hvilken deodorant bruker de ;-) Anonymous poster hash: f9886...3be
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 3.klassingen har spurt etter dette da flere i klassen har det med når de har svømming og gym. Han er jo enda ikke fylt 8 så jeg syns jo det er veldig tidlig og han har absolutt ikke bruk for det;-) Og hvilken deodorant bruker de ;-) Anonymous poster hash: f9886...3be Gutten vår fyller ni i desember, og startet i sommer. Da begynte det å lukte svette av ham. Bruker Neutral. Anonymous poster hash: 39fe7...41f
Berta_78 Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg er absolutt ingen øko-freak, men jeg kommer til å gi mine barn deodoranter uten aluminium når de begynner. Tynn hud gjør at innholdet absorberes lett. Eldste på seks er nok noen år unna ennå. Her er test av noen deodoranter som kan være ok for barn, tenker jeg: http://m.klikk.no/helse/velvare/tester/article852161.ece
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Min gutt er 10 og vil gjerne bruke det innomellom. Men jeg syns ikke han lukter svette i det hele tatt ennå. Anonymous poster hash: 45147...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå