Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Fikk ikke med meg at Devious maids har begynt igjen, så gikk glipp av de først 3 episodene. Har tatt opp episode 4 og 5, er syk så passer å se i formiddag. Noen som vet hvor jeg kan finne episode 1-3 gratis uten å måtte installere masse greier? Eller går de i reprise snart så jeg kan ta opp? Får se noe annet da. Nettopp prøvd Project free TV men måtte installere flere programmer og de blokkerte virusprogrammet så jeg er skeptisk Anonymous poster hash: 03b1a...5a6
monson Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Nei. Du må ikke laste ned noe på project free tv. Det popp upsn som dukker opp på linkene lukker du bare. Også holder du deg på project free tv sin nettside.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Nei. Du må ikke laste ned noe på project free tv. Det popp upsn som dukker opp på linkene lukker du bare. Også holder du deg på project free tv sin nettside. Jeg lukker alle popuos, men når jeg prøver å se videoen så kommer det opp at jeg må laste ned noe HD-greier. Kan være at pc'en min trenger en oppdatering Anonymous poster hash: 03b1a...5a6
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #4 Skrevet 24. oktober 2014 Kanskje jeg skal prøve en annen link der inne? Har bare prøvd den øverste som folk er 100% fornøyd med Anonymous poster hash: 03b1a...5a6
monson Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 Første bud på project free tv, er å prøve flere linker…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #6 Skrevet 24. oktober 2014 Første bud på project free tv, er å prøve flere linker… Aldri brukt den siden før, bare hørt om. Da vet jeg det Men når jeg valgte to andre så ville de ha visa-nr mitt, noe de selvfølgelig IKKE får Anonymous poster hash: 03b1a...5a6
monson Skrevet 24. oktober 2014 #7 Skrevet 24. oktober 2014 Nei.. Da gjør du det ikke rett enda eller.. Heheh
monson Skrevet 24. oktober 2014 #8 Skrevet 24. oktober 2014 Du skal bare lukke alle de reklamene. Og når det ikke dukker opp noe mere, når du trykker på playknappen. Så begynner den å spille.
monson Skrevet 24. oktober 2014 #9 Skrevet 24. oktober 2014 http://www.free-tv-video-online.me/player/gorillavid.php?id=zynzijdczqhn Denne F.eks. Så dukker det først opp en greie fra PFT mer registrering. Den lukker du bare. Så Trykker du på den grå play knappen 2 ganger før den begynner å spille. Også lukker du de sidene som dukker opp når du trykker play.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #10 Skrevet 24. oktober 2014 Nytta ikke med flere linker, men nå fungerte det med en. Lukker selvfølgelig alt av reklame Anonymous poster hash: 03b1a...5a6
Daquiry Skrevet 24. oktober 2014 #11 Skrevet 24. oktober 2014 couchtuner.me, litt av det samme som project free tv. Send meg en PM, så kan jeg hjelpe deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå