Gå til innhold

Hahaha, duskedamer i korps

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser rart ut det!!!

Anonymous poster hash: d9094...3dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha, javel.... Ler du ofte av barn?

Anonymous poster hash: 18c63...73a

Skrevet

Hahahaha, javel.... Ler du ofte av barn?Anonymous poster hash: 18c63...73a

eh, nei!

Hva har det med barn å gjøre forøvrig, Jeg skrev duskeDAMER!

Skrevet

eh, nei!

Hva har det med barn å gjøre forøvrig, Jeg skrev duskeDAMER!

Så at andre har det moro da, det liker altså muligens ikke du??? De har det nok garantert moro! Og du lo jo, sa da er vel hensikt oppnådd! Ikke alle som er så selvhøytidelig vet du... Syns det hørtes ut som et artig påfunn for å holde liv i korpsene jeg. Her spiller damene trommer... Tar seg ikke videre høytidelig de heller, men de settes veldig pris på!

Skrevet

eh, nei!

Hva har det med barn å gjøre forøvrig, Jeg skrev duskeDAMER!Anonymous poster hash: d9094...3dd

Så at andre har det moro da, det liker altså muligens ikke du??? De har det nok garantert moro! Og du lo jo, sa da er vel hensikt oppnådd! Ikke alle som er så selvhøytidelig vet du... Syns det hørtes ut som et artig påfunn for å holde liv i korpsene jeg. Her spiller damene trommer... Tar seg ikke videre høytidelig de heller, men de settes veldig pris på!Anonymous poster hash: 18c63...73a

Har jeg sagt at jeg ikke liker det, les hva jeg skriver da kvinne! Jeg personlig, mener at det ser rart ut med voksne damer som står foran et korps og vifter med disse greiene sine,haha :P de har det nok morsomt siden de holder på med det, og jeg synes at det ser komisk ut! Alle kan ikke mene det samme og her mener du noe annet enn meg! Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du drar inn barn av alle ting?

Skrevet

eh, nei!

Hva har det med barn å gjøre forøvrig, Jeg skrev duskeDAMER!Anonymous poster hash: d9094...3dd

Så at andre har det moro da, det liker altså muligens ikke du??? De har det nok garantert moro! Og du lo jo, sa da er vel hensikt oppnådd! Ikke alle som er så selvhøytidelig vet du... Syns det hørtes ut som et artig påfunn for å holde liv i korpsene jeg. Her spiller damene trommer... Tar seg ikke videre høytidelig de heller, men de settes veldig pris på!Anonymous poster hash: 18c63...73a
Har jeg sagt at jeg ikke liker det, les hva jeg skriver da kvinne! Jeg personlig, mener at det ser rart ut med voksne damer som står foran et korps og vifter med disse greiene sine,haha :P de har det nok morsomt siden de holder på med det, og jeg synes at det ser komisk ut! Alle kan ikke mene det samme og her mener du noe annet enn meg! Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du drar inn barn av alle ting?

Fordi duskedamer som i 40 år ikke er dagligdags??? Defor!

Skrevet

eh, nei!

Har jeg sagt at jeg ikke liker det, les hva jeg skriver da kvinne! Jeg personlig, mener at det ser rart ut med voksne damer som står foran et korps og vifter med disse greiene sine,haha :P de har det nok morsomt siden de holder på med det, og jeg synes at det ser komisk ut! Alle kan ikke mene det samme og her mener du noe annet enn meg! Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du drar inn barn av alle ting? Anonymous poster hash: d9094...3dd

Fordi duskedamer som i 40 år ikke er dagligdags??? Defor! Anonymous poster hash: 18c63...73a

samma det, da får vinvære enige om å være uenige!

Skrevet

eh, nei!

Har jeg sagt at jeg ikke liker det, les hva jeg skriver da kvinne! Jeg personlig, mener at det ser rart ut med voksne damer som står foran et korps og vifter med disse greiene sine,haha :P de har det nok morsomt siden de holder på med det, og jeg synes at det ser komisk ut! Alle kan ikke mene det samme og her mener du noe annet enn meg! Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du drar inn barn av alle ting? Anonymous poster hash: d9094...3dd

Fordi duskedamer som i 40 år ikke er dagligdags??? Defor! Anonymous poster hash: 18c63...73a

samma det, da får vinvære enige om å være uenige!Anonymous poster hash: d9094...3dd
da får vi være enige om at vi er uenige :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...