Gå til innhold

Han snakker alltid om sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en studiekamerat som konsekvent ALLTID snakker om sex når det bare er oss to. han har en spøkete tone og snakker om hvor flink han er på å dra damer. Han kommenterer mer enn gjerne hotte damer som går forbi. Hvorfor snakker han til meg som jeg er en gutt? han vet jeg har mann og barn og overhodet ikke på markedet men det er da ikke normalt å være så åpen?

I starten bare lo jeg det bort og brydde meg ikke, men nå som det alltid starter med en sex kommentar så fort vi er alene lurer jeg på hva som foregår oppi hodet hans. Jeg ser vanlig ut så tvvtviler på at jeg er så hot at han blir kåt hver gang han ser meg :P

Anonymous poster hash: 0b777...6df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier det jo selv "hvorfor prater han med deg som om du er en mann". Han ser vel på deg som en venn/kamerat, og behandler deg som han gjør med sine mannlige venner...

Anonymous poster hash: 659a7...752

Skrevet

...Eller han er kåt på deg som om du er stygg.Han har nok skitne tanker om hvordan du er i sengen.

Anonymous poster hash: ff8c2...821
Skrevet

Du sier det jo selv "hvorfor prater han med deg som om du er en mann". Han ser vel på deg som en venn/kamerat, og behandler deg som han gjør med sine mannlige venner...

Anonymous poster hash: 659a7...752

Jeg er forsåvidt litt guttete av meg så kan jo stemme, men han sitter å ser på meg i timene også det har jeg sett og han har Tilogmed sagt det selv. Men ja håper jo han bare ser på meg som en av gutta , hvis ikke synes jeg han begynner å bli ekkel.

Skrevet

...Eller han er kåt på deg som om du er stygg.Han har nok skitne tanker om hvordan du er i sengen.

som om jeg er stygg? haha, ja stygge jenter skal visst være rå i senga, puler som hvef gang er siste gang. der har du meg 😄

Skrevet

som om jeg er stygg? haha, ja stygge jenter skal visst være rå i senga, puler som hvef gang er siste gang. der har du meg

Var jo du som sa at du var stygg.

sa jeg så vanlig ut, tolk det gjerne som stygg, er egentlig ikke så viktig. lurte bare på om hva dette sexfiserte gutten mest sannsynlig la i all denne sexpraten fordi det begynner å bli litt voldsomt. men jeg får bare drite i det,er bare han som vet og var kanskje unødvendig å lage tråd om det.

HI den stygge 😄

Skrevet

Han vet du er opptatt og ser på deg som en venn. Han trenger ikke forestille seg, og alt kommer usensurert ut. Gutter på den alderen tenker vel ikke på så mye annet enn sex, så du får se hans upolerte jeg. Ta det som et kompliment på at han er trygg på deg. Han er neppe interessert i deg siden han kommenterer andre jenter i ditt nærvær. Du er en kamerat.

Anonymous poster hash: 9dd56...47c

Skrevet

Du er en venn men, helt klart ikke en guttevenn. Jeg er ganske sikker på at han tenner på deg. Og ønsker å gjøre det klart for deg at han ikke ønsker et forhold med deg. Men han har veldig lyst til å ha sex med deg. Eller rettere sagt "knulle deg".

Skrevet

Han høres jo bare utrolig klein og umoden ut. Hvorfor gidder du å henge med han?

Anonymous poster hash: 5481f...564

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...