Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Barnet mitt har blitt utsatt for vold på skolen, av en av hans nærmeste venner. Noen av lærerne hadde sett det og ringte oss foreldre og vi gikk å hentet barnet. Jeg ringte til det andre barnets mor for å snakke om dette, og hun ble overrasket over at ikke skolen hadde ringt henne. (Det ble jeg og!) Tok dette opp med klasseforstander og hun sa at det lå grunner bak dette som de ikke ville gå inn på.. Hva kan dette være? Høres veldig merkelig ut... Anonymous poster hash: f7699...9c4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Det kan være at de har vurdert saken , og ikke syns det var slik at mor skulle kontaktes. Rett og slett en feil i systemet , så dekker de litt over Fort gjort , og skjer desverre spesielt mye der det omhandler mennesker! :/ Anonymous poster hash: 76430...4c6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Kan hende ditt barn har provosert gutten såpass at det er grunnen til at han har fått juling. Min nevø har blitt plaget i lang tid av en i klassen, og til slutt endte det opp med at nevøer min gav denne plageånder juling. Skolen snakket da med begge guttene, og det ble slutt på plagingen. Gutters instinkt er å løse konflikter med slåssing dersom det ikke nytter med tilsnakk. Anonymous poster hash: 8d326...147
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Kan hende ditt barn har provosert gutten såpass at det er grunnen til at han har fått juling. Min nevø har blitt plaget i lang tid av en i klassen, og til slutt endte det opp med at nevøer min gav denne plageånder juling. Skolen snakket da med begge guttene, og det ble slutt på plagingen. Gutters instinkt er å løse konflikter med slåssing dersom det ikke nytter med tilsnakk. Anonymous poster hash: 8d326...147 Jeg vet at det ikke er årsaken. Mitt barn er ikke slik, og har aldri plaget denne gutten som er en av hans nærmeste venner. Anonymous poster hash: f7699...9c4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Kan hende skolen er i ferd med å sende bekymringsmelding til bv pga mistanke om vold fra foreldrene mot barnet - da kontakter de ikke foreldrene i forkant om slike ting som regel, men tar det opp heller når bv har startet undersøkelse. Dette for å ikke forkludre en evt etterforskning, eller sette foreldrene på sporet av at det foregår noe slik at de rekker å instruere barnet om å ikke snakke om evt vold.Barn som utøver vold mot andre barn er ikke sjeldent selv utsatt for vold. Anonymous poster hash: 6536b...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå