Gå til innhold

Hva heter komponist og stykke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjernetåka har innhylla meg "skamme seg*

 



Anonymous poster hash: 1a024...b8d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beethovens 9. Symfoni. Ode to joy...

Skrevet

Beethovens 9. Symfoni. Ode to joy...

 

Takk! :)

 

Jeg er ikke HI, men ble sittende og gruble her. Husket det var Beethoven, men ikke hva.

 

Har sett denne snutten før, og blir like rørt hver gang når jeg ser overraskelsen og gleden til unge og gamle over denne uventede konserten :)

 

Anonymous poster hash: 1f743...eda

Skrevet

Nytt spørsmål - fra nr 3...

 

Det var denne som ble brukt av Pelle Parafins Bøljeband også, var det ikke?



Anonymous poster hash: 1f743...eda
Skrevet

Åhh, erre muuuuli liksom. 

 

Takk. 

 

Forstår det er på tide å finne senga. 



Anonymous poster hash: 1a024...b8d
Skrevet

 

Nytt spørsmål - fra nr 3...

 

Det var denne som ble brukt av Pelle Parafins Bøljeband også, var det ikke?

 

Anonymous poster hash: 1f743...eda

 

Jepp. Stor stemning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...