Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Hjernetåka har innhylla meg "skamme seg* Anonymous poster hash: 1a024...b8d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Beethovens 9. Symfoni. Ode to joy... Takk! Jeg er ikke HI, men ble sittende og gruble her. Husket det var Beethoven, men ikke hva. Har sett denne snutten før, og blir like rørt hver gang når jeg ser overraskelsen og gleden til unge og gamle over denne uventede konserten Anonymous poster hash: 1f743...eda
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Nytt spørsmål - fra nr 3... Det var denne som ble brukt av Pelle Parafins Bøljeband også, var det ikke? Anonymous poster hash: 1f743...eda
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #6 Skrevet 23. oktober 2014 Åhh, erre muuuuli liksom. Takk. Forstår det er på tide å finne senga. Anonymous poster hash: 1a024...b8d
sug lut Skrevet 23. oktober 2014 #7 Skrevet 23. oktober 2014 Nytt spørsmål - fra nr 3... Det var denne som ble brukt av Pelle Parafins Bøljeband også, var det ikke? Anonymous poster hash: 1f743...eda Jepp. Stor stemning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå