Gå til innhold

Æsj, nå ble jeg litt lei meg..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er oppvokst med mamma og stefar. Min far døde før jeg ble født, så han er det eneste farsfiguren jeg har hatt.

 

Han var nå i portettintervju i avisa.

I faktaboksen står kun hans to barn og at han har et barnebarn. Jeg eller mine barn er ikke nevnt.. Enda barna mine kaller han bestefar.

 

Det er også en del bilder i artikkelen, fra ulike ferier vi har vært på, jeg er ikke med på noen. Bare mamma, han og søskene mine.

Mulig dere syns jeg er teit, men dette var litt sårt :/

 

Anonymous poster hash: d3704...595

Kjempeteit. Jeg har selv en søster som bare er mammas, men pappa har alltid sagt at han har 4 barn (inkludert henne), og hun har alltid vært hans datter. Så om du ble lei deg for det skjønner jeg det kjempegodt. Kan hende journalisten har tulla det til her og at det ikke er stefaren din. Du kan jo snakke med stefaren din om det?

 

Anonymous poster hash: 17a57...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan journalisten ha forvridd det? At han har spurt om familie og din stefar har nevnt deg, men at journalisten selv valgte å kun ta med biologiske barn uten å tenke over det? Vi opplevde noe lignende, bare at det var min manns særkullsbarn som ble utelatt i avisen, vi nevnte hn men journalisten valgte å kun skrive våre felles barn i avisen og utelot min manns særkullsbarn. Tror ikke det var for å være slem, men fordi det var "uinteressant" og ble en biopplysning sett fra journalistens side.

 

Anonymous poster hash: 286fe...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet vi hvem du er

 

Anonymous poster hash: 6f02a...089

Ta deg ei bolle, skal vi klappe for deg fordi du vet hvem anonym på dib er?

 

Hi, skjønner godt du er lei deg, de aller fleste hadde nok vært det i din situasjon. Hadde blitt utrolig såret selv!

 

 

Anonymous poster hash: 1071c...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Vi tenkte ikke på at hn ikke stod i avisen før mannens ex, barnets mor, ringte og skjelte oss ut.

 

Anonymous poster hash: 286fe...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner også virkelig at det var leit! Jeg hadde blitt kjempelei meg! Og jeg syns du skal snakke med moren din, selvom det er sårt. Forhåpentligvis er det journalisten sin feil som noen skriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Vi tenkte ikke på at hn ikke stod i avisen før mannens ex, barnets mor, ringte og skjelte oss ut.

 

Anonymous poster hash: 286fe...327

Reagerte dere ikke da dere selv leste saken?

 

Anonymous poster hash: d798c...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI, det hørtes forferdelig trist ut.

Det samme har skjedd meg, men ikke i forbindelse med noe medieoppslag.

Jeg synes absolutt du burde si noe, om ikke annet så for å få sagt at du er såret og lei deg.

Dette er IKKE din feil, det er ikke riktig at du alene skal gå rundt med vondt i magen også dette.

*klapper til stefaren din for deg*

Utrolig dårlig gjort!

 

Anonymous poster hash: d798c...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at dette er sjofelt gjort, hadde blitt like såret som deg hvis det hadde skjedd meg. Ville absolutt tatt det opp, men skjønner at det faktisk er for sårt å gjøre det. Stoor klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett i å bli litt forbannet/lei deg eller hva du nå ble. Håper ikke dette er slik dere bil behandlet!



Anonymous poster hash: cecd6...aa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Snakket med moren min nå og hun ble helt unnvikende og svarte ikke ordentlig på noe.

Så det er tydelig at det ikke var noe feil fra journalisten sin side.

Syns det er trist, men kan jo ikke styre andres følelser om meg.

Takk for omtanke fra dere her inne :) hi

 

Anonymous poster hash: d3704...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt skuffet og sint, og faktisk revurdert mitt forhold til han. Hadde jeg vært deg så hadde jeg fortalt han hvordan jeg følte. Klem til deg!

 

Anonymous poster hash: ad9c2...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Syns moren din virkelig at dette er greit?

 

 

Anonymous poster hash: 8697b...060

Nei, det tror jeg ikke. Men hun er utrolig konfliktsky. Dreide samtalen over på noe annet når jeg tok dette opp også. Hi

 

 

Anonymous poster hash: d3704...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...