Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har akkurat snoket på facebooksidene til de som jobber i barnehagen til jentungen. Den ene avdelingsledere. Har åpen profil hvor hun har lagt ut bilder av barnet sitt i bare bleia og badende i plaskebasseng. Jeg er skikkelig sjokkert. Hun må ha skikkelig dårlig dømmekraft, Hva mener dere?? Anonymous poster hash: 22dad...b18
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har akkurat snoket på facebooksidene til de som jobber i barnehagen til jentungen. Den ene avdelingsledere. Har åpen profil hvor hun har lagt ut bilder av barnet sitt i bare bleia og badende i plaskebasseng. Jeg er skikkelig sjokkert. Hun må ha skikkelig dårlig dømmekraft, Hva mener dere?? Anonymous poster hash: 22dad...b18 Jeg mener at hun har dårlig dømmekraft og at du ikke har noe med det å gjøre. Er det verre fordi hun er avdelingsleder (er det styrer?) i barnehagen? Anonymous poster hash: d82d0...0f2
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg mener det er helt og holdent opp til hver enkelt. Så lenge man legger ut bilde av sitt eget barn ser jeg ikke problemet. Vi kan alle bli misbrukt i alle bauer og kanter. Sånn har livet blitt. Og selv med lukket profil er ikke bildene dine private. I det du legger ut bildet er det det sosiale mediet som eier det. Og det er alltid en risiko i forhold til hackere. Skal man være helt trygg må man holde seg unna Internett og hvert fall ikke dele noe. Anonymous poster hash: 13425...2e3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har akkurat snoket på facebooksidene til de som jobber i barnehagen til jentungen. Den ene avdelingsledere. Har åpen profil hvor hun har lagt ut bilder av barnet sitt i bare bleia og badende i plaskebasseng. Jeg er skikkelig sjokkert. Hun må ha skikkelig dårlig dømmekraft, Hva mener dere?? Anonymous poster hash: 22dad...b18 Jeg mener at hun har dårlig dømmekraft og at du ikke har noe med det å gjøre. Er det verre fordi hun er avdelingsleder (er det styrer?) i barnehagen? Anonymous poster hash: d82d0...0f2 Jeg hadde ikke tenkt å konfrontere henne. Jeg trodde at de fleste oppegående mennesker brukte hodet og viste nettvett. Anonymous poster hash: 22dad...b18
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg mener det er helt og holdent opp til hver enkelt. Så lenge man legger ut bilde av sitt eget barn ser jeg ikke problemet. Vi kan alle bli misbrukt i alle bauer og kanter. Sånn har livet blitt. Og selv med lukket profil er ikke bildene dine private. I det du legger ut bildet er det det sosiale mediet som eier det. Og det er alltid en risiko i forhold til hackere. Skal man være helt trygg må man holde seg unna Internett og hvert fall ikke dele noe. Anonymous poster hash: 13425...2e3 Jeg synes bare det er rart å legge ut bilder hvor ungen er nesten naken på nettet. Anonymous poster hash: 22dad...b18
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #6 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har en kusine som har lagt ut bilder av sine barn i alle situasjoner, med og uten klær (badebilder) helt siden de var nyfødte. Flere oppdateringer daglig. Jeg synes det er ille, men har gitt opp å si noe. Jeg får høre at dette er et bevis på hvor glad hun er i barna sine. Jeg er tydeligvis en kald og ukjærlig mor, som ikke legger ut bilder av barna mine på nett jeg da... Velger i hvert fall ikke en nettside hvor jeg i tillegg mister opphavsretten til bildene i samme øyebøikk som de blir lagt ut. Jeg synes det er korttenkt og vitner om dårlig dømmekraft, men hverken du eller jeg har noe med det. Du kan ikke gjøre noe med det i forhold til den barnehageansatte, jeg kan ikke gjøre noe med det i forhold til min kusine. Anonymous poster hash: 99878...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå