Gå til innhold

Noen mennesker skulle aldri hatt hund!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og i kveld skulle jeg ønske det var meg ;)

Frister lite og ut i øs-pøs regnvær !

Men det er deilig å komme hjem igjen ,da:)

Endret av skinnfilla
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg angrer pittelitt på at det kommer ny hund i huset her på tirsdag :P Er jo helt feil årstid :P

Anonymous poster hash: 3af49...d1f

Skrevet

Det er dessverre mange som ikke skulle hatt hund.

Anonymous poster hash: 4edcf...737

Skrevet

Og i kveld skulle jeg ønske det var meg ;)

Frister lite og ut i øs-pøs regnvær !

Men det er deilig å komme hjem igjen ,da:)

En av forskjellene mellom de som ikke burde hatt hund, og deg hi, er at du faktisk kommer til å gå ut i øs-pøs vær;)

Anonymous poster hash: ba67c...825

Skrevet

Her får hunden lange turer hver dag, inkl ruskeværsdager som nå, men når vi skal legge oss så kan vi heldigvis bare slippe hunden ut i Hagen ;)

Anonymous poster hash: 26dd0...52e

Skrevet

Jeg har hund som sjeldent går tur (fy på meg!). Spesielt i drittvær er vi inne (fy på meg igjen!). Eier ikke dårlig samvittighet (fy fy fy)!!!! Og minner om at det er stor forskjell på hunderasene, livssituasjon, hagene til folk osv

Anonymous poster hash: 2969d...c3a

Skrevet

Jeg har hund som sjeldent går tur (fy på meg!). Spesielt i drittvær er vi inne (fy på meg igjen!). Eier ikke dårlig samvittighet (fy fy fy)!!!! Og minner om at det er stor forskjell på hunderasene, livssituasjon, hagene til folk osvAnonymous poster hash: 2969d...c3a

hahahaha, ja det er forskjell på hagene til folk, noen har friske flotte blomster, mens noen kan knapt kalles en hage :P

Skrevet

Stor hage, evt sprek mann er tingen ;-) 

Skrevet

Jeg har hund som sjeldent går tur (fy på meg!). Spesielt i drittvær er vi inne (fy på meg igjen!). Eier ikke dårlig samvittighet (fy fy fy)!!!! Og minner om at det er stor forskjell på hunderasene, livssituasjon, hagene til folk osvAnonymous poster hash: 2969d...c3a

hahahaha, ja det er forskjell på hagene til folk, noen har friske flotte blomster, mens noen kan knapt kalles en hage :P

Ja, eller; noen har gjerde, andre ikke, noen har tre mål, andre ikke osv... Å gå en tissetur har like mye (eller liten) verdi som å slippe bikkja ut i hagen å la den rote rundt selv så lenge den gidder...

Anonymous poster hash: 2969d...c3a

Skrevet

Folk ass :P

" Å herreguuud det ALT for varmt, skulle ønske det kunne komme noen skyer snart"
" De forbanna skyene altså, jeg vil ha SOL!"
" Nå er det varmt! Hadde vært forfriskende med litt regn! "
" Fytti katta for et vær. Nå må vi holde oss hjemme"
" Uff det snør... "
" Kan det ikke slutte å blååååse "
" Det kunne godt vært et par grader kjøligere"
" Jeg vil ha 30 + grader og sol, ikke snø og vind "

Jeg undres hva som er det perfekte været jeg?

25 grader, sol, delvis skyet, lett bris hvert 5 minutt, og en liten kjølig skur hvert 15. minutt?

Det er VANN liksom, ikke små kanoner som detter ned fra himmelen :P

Skrevet

Ha ha, da skulle du hatt min hund. Når hun ser at det er stygt vær, bråsnur hun i døra og prøver å nekte å gå ut. Ut må hun jo, men da bare skynder hun seg å tisse på gresst før hun bråsnur for å komme seg fortest mulig inn igjen.

Anonymous poster hash: fe102...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...