Gå til innhold

Kunne dere brukt 1600 kr på en vinterjakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er det meste du har brukt?

Anonymous poster hash: c3236...3e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne det om det var en jakke som holder meg varm.

Jeg har en jobb hvor jeg er til tider mye ute så gode klær er viktig.

Jeg kjøpte jakke til 1000kr i fjor og den var satt ned fra 2000kr.

hadde fint betalt full sum for den også i og med at jeg hadde fått høre fra flere om hvor varm, god og praktisk den er. Noe som også viste seg å stemme :)

Til barna bruker jeg dog ikke så mye på en jakke. Men det er jo fordi de oftest bruker dresser når det blir virkelig kaldt.

Anonymous poster hash: f6973...f75
Skrevet

Jeg har brukt mer enn som så.

Anonymous poster hash: 40ff5...97d
Skrevet

Ja det kunne jeg absolutt.

Den dyreste jakka mi er ei skinnjakke til 5000.

Anonymous poster hash: 9ae04...6fb

Skrevet

Meste jeg har brukt på en jakke er 750 kr, det var halv pris (valgfri jakke til halv pris på Stormberg for litt siden)

Anonymous poster hash: 3bf64...7c2
Skrevet

Har kjøpt flere som koster mange 1000 lapper jeg

Anonymous poster hash: c75ec...7b4

Skrevet

Jeg kunne nok det, om den var til min to år gamle sønn. Til meg selv foretrekker jeg jakker som koster rundt kr 5000,- men skal ærlig innrømme at jeg ønsker meg en langt dyrere, nemlig Parajumpers (sikle). 

Anonymous poster hash: 424fa...a60
Skrevet

Det kunne jeg lett ha gjort ja.

Jeg har Bergans dunkåpe å den jakken er jeg bare så fornøyd med! :)

Jeg er en skikkelig frysepinne så denne jakken er perfekt for meg.

Har også hatt Canada Goose jakke men den var jeg ikke fornøyd med,å ikke var de fine heller.

Anonymous poster hash: 328d2...3a5
Skrevet

Jeg har brukt 7800 på en jakke, den er mye brukt og en skikkelig vinterjakke :)

Skrevet

Jeg vurderer det sterkt nå faktisk. Har tidligere bare kjøpt billige vinterjakker (opptil 800 kr tipper jeg), og de holder meg jo ikke varm. Ikke i nærheten. 

Skrevet

Ja det kunne jeg. Vil heller ha en skikkelig god vinterjakke jeg kan bruke i flere år enn en billig en til 300 kr som jeg må bytte ut halvveis i sesongen. 

Anonymous poster hash: 32021...7cf
Skrevet

Jeg har to vinterjakker, en bergans dunjakke til 3000 og en Helly Hansen Kombijakke til litt mer. Den ene nærmer seg ti år så har vært en god investering.

Anonymous poster hash: c0e5f...62d

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt det til noen av barna nå, nå varer jakken en sesong. Når de blir eldre og jakken kan brukes i flere sesonger synes jeg det er helt ok med 1600,-

Selv har jeg flere jakker som koster over 2000,- Alle brukes i mange år så ingen dårlig samvittighet for de tusenlappene.

Skrevet

Ja hvis du har den i flere år! Betalte selv 4-5000 for Bergansjakken min for 6 år siden. Den er like fin og i mye bruk enda :)

Skrevet

Ja, jeg har flere som koster rundt det og oppover. For en ordentlig ullkåpe så starter jo prisene der.

Den dyreste jakken jeg har er en bergans dunjakke. Tror den kostet rundt 4000,- Hadde ikke overlevd vinteren i fjor uten den, med en liten baby som kun ville sove i vogna si ute på tur... 😝

Skrevet

Det kunne jeg ha gjort. Har en skinnjakke som kostet noen tusen.

Men yndlingsvinterjakken min er en kåpe som jeg kjøpte på salg på Sparkjøp til 150 kroner, for snart ti år siden. Det koster faktisk mye mer å rense den :P

Skrevet

Herregud, får verdens dårligste samvittighet når jeg leser denne diskusjonen! Har til sammen jakker for ca 50000! Og da har jeg nok undervurdert😛

Anonymous poster hash: 3a165...d20

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har kjøpt en så billig jakke på mange mange år. Det er jo greit hvis den har god kvalitet men jeg finner sjelden jakker til under 5000,- av en kvalitet som er ok.

Skrevet

Den dyreste enkelt jakken jeg har kjøpt kostet ca 10000,- ellers ligger de somregel på mellom 5-8000,-:)

Skrevet

Ja hvis jeg hadde råd.

Anonymous poster hash: b52af...959
Skrevet

Jepp, det kunne jeg.

Bare jakken er god og varm, så betaler jeg lett endel.

Kjøper ikke PJ eller canada goose da, det blir for harry.

Anonymous poster hash: a428f...b45

Skrevet

Ja jeg bruker lett penger på vinterjakker til både mann, barn og meg selv.

Jeg har 2 bergans vinterjakker og en sånn duneparkas som har vann- og vindtett ytterlag.

Jeg er så frysen!

Nå har barna gått fra barn til junior også og da kommer prisen opp i det for en vinterjakke til dem og.

Den dyreste jakken er vel duneparkasen som ligger på ca 4000,-.

Skrevet

ja, det kunne eg for ei god vinterjakke til meg eller mannen. Har vel ikkje kjøpt jakke for over 2000 nokon gong.

Skrevet

Lett.

I fjor kjøpte jeg en nydelig designerkåpe i ull på salg for ca 5000, det er nok det meste jeg har brukt på en jakke noengang.

Så hvis jakken til 1600 var fin og jeg hadde bruk for den hadde jeg ikke tenkt meg om.

(men hvis jakken er fin, du har bruk for den, men får problemer med å kjøpe middag til familien den neste mnd og dessuten må la være å kjøpe vinterklær til barna...da lar du være).

Anonymous poster hash: 35a11...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...