Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Det ble ikke helt som jeg har sett for meg. 100 % jobb, 3 barn derav 1 som sliter veldig på skolen, hus og hjem, hund... Alt faller sammen. Jeg takler det ikke:( Jeg er så sliten. Jeg har mislyktes totalt. Anonymous poster hash: 1b61d...a23
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Snart er barna litt større, du er ferdig på skolen så blir det bra igjen I mens .... Ikke stress for unødvendige ting. Ikke stress i det hele tatt Klem Anonymous poster hash: b8f8c...20a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Velkommen i båten. Jeg er og 100 % jobb skift og gubben og skift 100 %. 4 barn og 1 som har skule angst. Er i møter med PPT ,BUP og skulen. Skal følges til skulen og hentes kl 11:30. Kun leik i skulen ingen lekser. Huset ser ut som eit dass. Fra mandag til kl var 10:30 i dag har jeg sovet i 8 timer. Har jobbet natt skift. Bup og skulen maser. Mandag eksploderte jeg på ein på kontore på skulen. Ho sa noko som ho burde holde kjeft om. Ville ha ungen min til legen og ringe barnevernet. Det vart eit slik oppstyr og at BUP måtte ta ein snakk med ho at ho hadde feil i heil saken. Så ho måtte krype til korsset og be om unskyld. Jeg har kontakta legen og håper å bli sjukmeld for og ta meg inn at. Anonymous poster hash: dda96...50f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Stooooopp!! Pust med magen og se over rutinene dine en gang til for antageligvis setter du litt høye krav til deg selv. Hva må gjøres, hva kan gjøres og hva bør gjøres?Hva skjer hvis jeg ikke gjør dette? Må det være du som gjør det eller kan skolebarna gjøre det? Hva fungerer og hva fungerer ikke? Kan skolebarna hjelpe hverandre litt med lekser, kan de lufte hunden, hjelpe til med husarbeid, komme seg til å fra trening for egen maskin? Mine barn klarer mye mer enn jeg tro, jeg bare glemmer å stille krav til dem... Kan du legge fra deg ALT kl 21 hver dag og bare gjøre ting du har lyst til i 1 time før du legger deg....? Du klarer å få dette under kontroll på null koma niks så er det snart vår og alt er over Sender deg en god klem Anonymous poster hash: 32a00...4bc
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Tusen takk for gode ord og råd. Alt føles bare så håpløst nå. Jeg har prøvd å få inn litt mer rutiner slik at alt skal bli enklere, men det ender til slutt opp i totalt kaos. Vi er så ustrukturert! Men vi stiller nok litt for lite krav til barna. Kjenner jeg er så sliten at jeg ikke orker å mase på dem, så da blir det bare til at alt heller blir liggende. Ser at det kan/bør endres. Jeg prøver å motivere og være en sprudlende mamma, men nå for tiden er jeg bare utrolig kjip:( Anonymous poster hash: 1b61d...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå