Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Han fikk påvist det da han var mindre, men nå hoster han sånn og her feber, så ble litt bekymret for at det kanskje kunne være noe annet. Anonymous poster hash: 940e9...82d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Ett til. hi Anonymous poster hash: 940e9...82d
LittLykkelig Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Ser sånn ut ja. Dette er jo høysesong for eksem da.. :/
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Ser sånn ut ja. Dette er jo høysesong for eksem da.. :/ Huff, får så vondt av ham, stakkars. Smører og smører men syns han et veldig prikkete. Han har mest på armene, i kinnene og litt på lårene. hi Anonymous poster hash: 940e9...82d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Prøv å la det puste. Vær obs på at han KAN være allergisk mot ull. Tenk over hva du gir han av mat, om han kan være allergisk mot div matvarer. Ikke bruk krem med parfyme. Jeg har hatt atopisk eksen siden jeg var liten, men jeg har vært mest tørr. Anonymous poster hash: 3878d...da4
LittLykkelig Skrevet 23. oktober 2014 #6 Skrevet 23. oktober 2014 Bade med olje i vannet, ikke tørk men klapp han tørr, kutt ned på melk, ikke ull rett på huden og smør mye
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #7 Skrevet 23. oktober 2014 Takk for fine svar Ull bruker han ikke, så tidlig i vår at han reagerte på det, så har begynt å sy bambusklær til ham. Har en sånn svindyr krem fra apoteket og han roer seg når jeg smører ham med den, syns det er behagelig Visste ikke at vi ikke skulle tørke ordentlig etter bad, men det høres jo logisk ut hi Anonymous poster hash: 940e9...82d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #8 Skrevet 23. oktober 2014 Prøv å la det puste. Vær obs på at han KAN være allergisk mot ull. Tenk over hva du gir han av mat, om han kan være allergisk mot div matvarer. Ikke bruk krem med parfyme. Jeg har hatt atopisk eksen siden jeg var liten, men jeg har vært mest tørr. Anonymous poster hash: 3878d...da4 Puste ja. Kanskje det er derfor han elsker å være helt naken? Takk for tips hi Anonymous poster hash: 940e9...82d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #9 Skrevet 23. oktober 2014 Gi han Udo`s Choice, det smaker dårlig, men hjelper på eksem. https://www.google.no/search?q=udos+choice&oq=udo&aqs=chrome.1.69i57j0l5.3171j0j4&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=udos+choice+eksem Anonymous poster hash: 51396...7bb
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #10 Skrevet 23. oktober 2014 Barnelegen vi var hos, sa at eksemet kan bli verre i perioder der kroppen er «opptatt» med å håndtere infeksjoner, etter vaksiner o.l. Så kanskje det vil bli bedre når han blir frisk? Vil også anbefale å være litt detektiv og se om det er noe i kosten han reagerer på. Anonymous poster hash: d7da4...31b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #11 Skrevet 23. oktober 2014 Tro det eller ei, jeg hadde ekstremt mye eksem og slet med det i årevis, så bare prøvde jeg Daktacort 20mg/g + 10 mg/, og JA, denne er for kløende fotsopp, men når jeg smørte det på eksemen, forsvant det nesten helt, dagen etter og ingen plager. Kan være verdt et forsøk. Anbefalte dette for ei venninne som hadde eksem i hele ansiktet og hver gang hun klødde seg, "så snødde det" ifølge henne. Funka knallbra på hun også. Anonymous poster hash: d06b9...e06
fridasmokk Skrevet 23. oktober 2014 #12 Skrevet 23. oktober 2014 Dra til legen om du er usikker. Jeg har to barn med atopisk eksem men det ligner ikke på eksemet de pleier å få, men jeg er ingen ekspert akkurat. Størstemann pleide å få utslett ved virusinfeksjoner, det var vist vanlig sa legen vår
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #13 Skrevet 23. oktober 2014 Tro det eller ei, jeg hadde ekstremt mye eksem og slet med det i årevis, så bare prøvde jeg Daktacort 20mg/g + 10 mg/, og JA, denne er for kløende fotsopp, men når jeg smørte det på eksemen, forsvant det nesten helt, dagen etter og ingen plager. Kan være verdt et forsøk. Anbefalte dette for ei venninne som hadde eksem i hele ansiktet og hver gang hun klødde seg, "så snødde det" ifølge henne. Funka knallbra på hun også. Anonymous poster hash: d06b9...e06 Mange gode tips og råd her, tusen takk til dere alle sammen Setter stor pris på det! Kan den daktakort'n brukes på et lite barn også tror du? Han er 1,5 mnd. Skal sjekke ut Udo's choice også hi Anonymous poster hash: 940e9...82d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #14 Skrevet 23. oktober 2014 Tro det eller ei, jeg hadde ekstremt mye eksem og slet med det i årevis, så bare prøvde jeg Daktacort 20mg/g + 10 mg/, og JA, denne er for kløende fotsopp, men når jeg smørte det på eksemen, forsvant det nesten helt, dagen etter og ingen plager. Kan være verdt et forsøk. Anbefalte dette for ei venninne som hadde eksem i hele ansiktet og hver gang hun klødde seg, "så snødde det" ifølge henne. Funka knallbra på hun også. Anonymous poster hash: d06b9...e06 Mange gode tips og råd her, tusen takk til dere alle sammen Setter stor pris på det! Kan den daktakort'n brukes på et lite barn også tror du? Han er 1,5 mnd. Skal sjekke ut Udo's choice også hi Anonymous poster hash: 940e9...82d Mente selvsagt 1,5 ÅR hi Anonymous poster hash: 940e9...82d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #15 Skrevet 23. oktober 2014 Denne vet jeg om flere som bruker på barn med atopisk eksem, de sier den er mye bedre enn sterke kremer man får på resept. Men jeg har ingen erfaring med den selv da. http://no.oriflame.com/products/product?code=1276 Anonymous poster hash: 300f2...b2d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #16 Skrevet 23. oktober 2014 Ja dette likner på atopisk eksem. Datteren min vokste det av seg i 5-6 års alderen men fikk det under føttene i stedenfor. Det arter seg litt annerledes enn på resten av kroppen. Er nesten verre i og med hun i perioder er så ille at det veldig smertefullt for henne å gå. Vi har hele veien blitt fulgt opp av hudlege. Et viktig tips er hvertfall at du skal tilføre huden gode kremer. Her må du nesten prøve deg frem til du finner den kremen som funker best på ditt barn. Vi bruker fra apoteket og den er ikke spesielt dyr. I tillegg er den drøy. Anonymous poster hash: 47cae...f66
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #17 Skrevet 23. oktober 2014 Tro det eller ei, jeg hadde ekstremt mye eksem og slet med det i årevis, så bare prøvde jeg Daktacort 20mg/g + 10 mg/, og JA, denne er for kløende fotsopp, men når jeg smørte det på eksemen, forsvant det nesten helt, dagen etter og ingen plager. Kan være verdt et forsøk. Anbefalte dette for ei venninne som hadde eksem i hele ansiktet og hver gang hun klødde seg, "så snødde det" ifølge henne. Funka knallbra på hun også. Anonymous poster hash: d06b9...e06 Mange gode tips og råd her, tusen takk til dere alle sammen Setter stor pris på det! Kan den daktakort'n brukes på et lite barn også tror du? Han er 1,5 mnd. Skal sjekke ut Udo's choice også hi Anonymous poster hash: 940e9...82d Mente selvsagt 1,5 ÅR hi Anonymous poster hash: 940e9...82d Den inneholder Miconazol. nitr + Hydrocortison- som gravide bør unngå, og bør unngås å få i øynene (selvsagt). Hadde jeg visst åssen å slenge med bilder her, skulle jeg gjerne vist deg hele greia.. Men ser ingen problem i å påføre slikt på en så ungt barn påføre tynt, TYNT lag og huden trekker det til seg kjapt. Supereffektivt! Anonymous poster hash: d06b9...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå