Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Noen som har tatt den? Jeg fikk 130 i score. Skjønte de fleste, men gjettet på ca tre av oppgavene. Kanskje jeg skal teste meg når Mensa har ordentlige tester i mitt område :-) Anonymous poster hash: 06cbd...1df
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Hvis du kjenner noen som kan teste deg med wais så får du sjekket der hvordan du ligger an. Anonymous poster hash: 75efb...967
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har tatt den og da fikk jeg 131. Jeg syns den var "enkel" uten at jeg klarer å forklare hvorfor. Har også blitt testet av nevropsykolog i forbindelse med en utredning og da scoret jeg 127, så jeg ligger da over landsgjennomsnittet for min alder. Anonymous poster hash: 33d5e...a4e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har tatt den og da fikk jeg 131. Jeg syns den var "enkel" uten at jeg klarer å forklare hvorfor. Har også blitt testet av nevropsykolog i forbindelse med en utredning og da scoret jeg 127, så jeg ligger da over landsgjennomsnittet for min alder. Anonymous poster hash: 33d5e...a4e Jeg syns også den var enkel. Da har du hvert fall fått bevist med en grundigere test at resultatene ikke var så langt fra hverandre. Interessant. Jeg blir jo nysgjerrig på hvordan jeg hadde prestert på en ordentlig gjennomført test, om du skjønner. Anonymous poster hash: 06cbd...1df
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Fikk også 131. På andre tester jeg har tatt har jeg ligget mellom 130 og 135, men legger ikke så mye i de testene da jeg ikke vet hvor nøyaktige de er. Mensatesten har jeg mer tiltro til. Kunne også tenkt meg å teste meg skikkelig, men sjekket opp og de har ikke satt opp noen test i nærheten av der jeg bor det neste året i alle fall. Anonymous poster hash: 5f97e...302
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #6 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg fikk 126, men gjettet på en drøss av oppgavene så er neppe så smart:) Noe var enkelt, noen skjønte jeg virkelig ikke en meter av så må vel ha gjettet riktig på noen av dem. Anonymous poster hash: f9cb4...307
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #7 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har tatt den noen ganger og har fått høy score og invitasjon til å være med på live test for å se om jeg virkelig kan være med i mensa (husker ikke helt hvordan dette var men noe slikt ) . Jeg er ikke spesielt smart, dvs helt normal, men jeg skjønner på en måte tankegangen i disse testene. Derfor scorer jeg høyt, og derfor har jeg heller ikke tiltro til dem. Anonymous poster hash: 5f402...de4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #8 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg fikk 117 og ser på meg selv som helt normalt smart. Anonymous poster hash: 89a46...630
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #9 Skrevet 23. oktober 2014 Mannen min har prøvd Mensatesten online og fått over 130 i score. Han har også fått utført WAIS og scoret der 140. Anonymous poster hash: 79db8...273
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #10 Skrevet 24. oktober 2014 Hvordan får man utført wais? Hvor lang tid tar det og må man være tilstede fysisk, eller kan det gjøres via nett? Anonymous poster hash: 9b999...17d
Plutselig_gravid Skrevet 24. oktober 2014 #11 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg tok en eller annen test på nett som nrk reklamerte med en gang i tiden. "Den store iqtesten" eller noe sånn het vel programmet. Tok en lang test som gikk på tid. Fikk ikke vite scoren min, men fikk beskjed om at jeg lå i øvre sjiktet når det gjelder iq og ble anbefalt å kontakte mensa for å ta testen live. Synes testen var latterlig lett og antok dermed at alle som tok testen fikk samme svar. Bare lureri
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #12 Skrevet 24. oktober 2014 Noen som har tatt den? Jeg fikk 130 i score. Skjønte de fleste, men gjettet på ca tre av oppgavene. Kanskje jeg skal teste meg når Mensa har ordentlige tester i mitt område :-) Anonymous poster hash: 06cbd...1df Jeg hastet meg gjennom den sist det var oppe her i tråden. Fikk 131 så den på hjemmesiden er vel laget litt lett for at folk skal betale for skikkelig test..? Anonymous poster hash: ba2d1...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå