Gå til innhold

Stygg lukt i underlivet!:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig renslig, men allikavel lukter det. Det lukter gjennom buksene! Sliter en del med urinlekkasje etter fødsler, kan det ha noe med lukten å gjøre? Jeg vet jo ikke om jeg går rundt og skvetter, trodde ikke jeg gjorde det ihvetfall...

Anonymous poster hash: ee6c2...643

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakterien vaginose?

Anonymous poster hash: cda4c...f17

Skrevet

Kom deg til legen.

Anonymous poster hash: 69379...b0a
Skrevet

Sikkert bakteriell vaginose, ikke farlig, går ofte over av seg selv faktisk :)

Anonymous poster hash: 50457...a89

Skrevet

Skjønner ikke at voksne mennesker ikke går rett til legen med slike problemer? Må da være mye enklere og bedre? Da finner du ut av det med en gang! 
Når det er sagt, er jeg enig med de over, det høres ut som en bakteriell vaginose som heter gardnerella vaginitt. 
Da trenger du antibiotika,  det er en infeksjon som er veldig skjemmende, men stortsett helt ufarlig.

Anonymous poster hash: c09bb...d47
Skrevet

Jeg hadde nettopp bakteriell vaginose. Det luktet rett og slett fiskeslo fra hufsa. Det gikk over da jeg hadde mens. Ellers kan du kjøpe noen kapsler som du dytter oppi dåsa. Disse selges på apoteket. Jeg ville uansett gått til legen.

Anonymous poster hash: 9571f...861
Skrevet

Rekemuus

Anonymous poster hash: 36cb4...72f

Skrevet

Jeg slet med det samme problemet etter fødselen. Det luktet rett og slett råttent søppel!! På tross av at jeg skylte meg og vasket meg flere ganger daglig, klarte jeg ikke å holde lukten i sjakk. Jeg var skikkelig stressa på det og det var til stor sjenanse. Skikkelig ekkelt å gå på do før venninner venninner eller mannen fordi jeg følte at stanken hang igjen i lufta etterpå..ÆSJ! Redningen min ble å prøve noen melkesyrekapsler (tror jeg det var)til underlivet, som fåes respetfritt på apotek. Etter kort tida bruk av disse vagitorie-tablettene ble jeg helt kvitt lukten. Hurra!!! Dette er over ett og et halvt år siden og jeg har ikke hatt "tilbakefall" med ekkel lukt. Er gravid på nytt nå og denne gangen skal jeg være forbedredt med slike kapler liggende på lur til ukene/månedene etterpå hvis problemet gjentar seg.

Anonymous poster hash: 4aa08...317

Skrevet

Jeg slet med det samme problemet etter fødselen. Det luktet rett og slett råttent søppel!! På tross av at jeg skylte meg og vasket meg flere ganger daglig, klarte jeg ikke å holde lukten i sjakk. Jeg var skikkelig stressa på det og det var til stor sjenanse. Skikkelig ekkelt å gå på do før venninner venninner eller mannen fordi jeg følte at stanken hang igjen i lufta etterpå..ÆSJ! Redningen min ble å prøve noen melkesyrekapsler (tror jeg det var)til underlivet, som fåes respetfritt på apotek. Etter kort tida bruk av disse vagitorie-tablettene ble jeg helt kvitt lukten. Hurra!!! Dette er over ett og et halvt år siden og jeg har ikke hatt "tilbakefall" med ekkel lukt. Er gravid på nytt nå og denne gangen skal jeg være forbedredt med slike kapler liggende på lur til ukene/månedene etterpå hvis problemet gjentar seg.

Anonymous poster hash: 4aa08...317

Husker du navnet?

Anonymous poster hash: 61bab...eb1

Skrevet

Regner med at det er Vivag, de er ihvertafall kapsler og reseptfrie.

Skrevet

Dette høres ut som det samme jeg har har nå. Jeg har akkurat vært hos gynekolog og fikk beskjed om at jeg nok har bakteriell vaginose. Hun gav meg navnet på et reseptfritt middel som skulle være effektivt, det heter Multi-Gyn ActiGel.

Jeg ser det er noen her som sier du må ha antibiotika,det nevnte ikke gynekologen min med et ord.

Anonymous poster hash: e60b2...bdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...